Trajneria e mirëqenies emocionale: 3 frikërat më të mëdha që pengojnë njerëzit në jetë

Të gjithë kemi gjëra nga të cilat kemi frikë në jetë. Por ja çfarë duhet të mbani mend për frikën: Është një përgjigje e natyrshme njerëzore ndaj përballjes me diçka të panjohur, sfiduese ose të pasigurt. Kjo është arsyeja pse këshilla “Jini të patrembur!” është kaq e tmerrshme.

Të përpiqesh të jesh i patrembur ndërsa bën gjëra të reja është si të përpiqesh të mos qeshësh me një shaka qesharake – është e pamundur. Si një trajner i mirëqenies emocionale, detyra ime është të ndihmoj njerëzit të identifikojnë dhe të përballojnë frikën e tyre.

Këtu janë tre frikërat më të zakonshme që kam parë që i pengojnë njerëzit të arrijnë sukses dhe si t’i kapërcejnë ato:

  1. Frika nga dështimi

Kur merrni përsipër diçka të re, nuk ka asnjë mënyrë për të ditur nëse do të keni sukses. Por nëse fokusoheni vazhdimisht në të gjitha gjërat që mund të shkojnë keq, do të keni më pak energji mendore për të investuar në qëllimin tuaj.

Për të kapërcyer këtë frikë, lidheni me “psenë tuaj më të madhe” – ose ndjenjën e qëllimit pas asaj që po bëni. Pyesni veten:

  • Si më ndihmon puna në këtë sfidë të rritem ose t’i afrohem qëllimit tim? Ideja juaj për startup mund të plotësojë një nevojë në një industri, për shembull, duke ju dhënë gjithashtu lirinë për të punuar me orët tuaja.
  • Si mund të përmirësojë kjo sfidë jetën e dikujt tjetër? Hulumtimet tregojnë se kur adoptojmë një mentalitet prosocial – ose mendojmë se si veprimet tona mund të përfitojnë të tjerët – ne jemi më elastikë dhe të motivuar.
  1. Frika e të mos qenit mjaftueshëm të mirë

Kjo frikë mund të tingëllojë si “Ajo punë kërkon shumë aftësi komunikimi, dhe unë jam i keq në të“, ose “Nuk do të mundem të punoj kurrë në atë kompani. Ata punësojnë vetëm studentë të Ivy League.”

Sekreti për të kapërcyer këtë frikë është të modifikoni vetë mendimet tuaja. Pyesni veten:

  • A është i vërtetë ky mendim? Ndoshta keni frikë se do të prishni një prezantim të madh dhe kolegët tuaj do t’ju gjykojnë. Zakonisht kur e bëni këtë, do të mësoni se mendimet tuaja janë të ngjyrosura nga paragjykimi negativ i trurit tuaj dhe nuk janë të rrënjosura në fakte.
  • Çfarë përfitoj duke besuar se nuk jam mjaftueshëm i mirë? Le të themi se sapo keni marrë një promovim dhe jeni të bindur se nuk do të dini se si t’i trajtoni përgjegjësitë e reja. A do t’ju inkurajojë ky mentalitet të jepni gjithçka? Sigurisht që jo. Pasi ta kuptoni këtë, mendoni se çfarë mund të bëni për të rritur shanset për sukses? Ndoshta duke bërë një kurs në internet ose duke kërkuar këshilla nga një mentor.
  1. Frika se do të zhgënjesh të tjerët

Askujt nuk i pëlqen të jetë i zhgënjyer, veçanërisht për dikë që e admiron ose e respekton. Por njerëzit që kujdesen vërtet për ju nuk janë gjyqtarë që presin t’ju japin pikë për performancën tuaj. Në vend të kësaj, ata duan t’ju shohin të keni sukses, edhe nëse kjo do të thotë përpjekje të shumta.

Është gjithashtu e rëndësishme të merrni kohë për të kuptuar veten, për të identifikuar qëllimet tuaja dhe për të përcaktuar se çfarë do të thotë sukses për ju. Në këtë mënyrë, do të keni më pak gjasa të fiksoheni mbi opinionet e njerëzve të tjerë për ju ose pritshmëritë që mendoni se ata kanë vendosur për ju.

Autorja: Nataly Kogan është një trajnere ] e mirëqenies emocionale dhe autore best-selling e “The Awesome Human Project: Break Free from Daily Burnout, Struggle Less, and Thrive More in Work and Life” dhe “Happier Now: How to Stop Chasing Perfection and Embrace Everyday Moments.” Ajo është paraqitur në The New York Times, The Washington Post dhe The Wall Street Journal.

Burimi: CNBC