Fillimisht disa prej nesh nuk donin ti bashkoheshin Instagram-it, por kishim kontakte të shumta me njerëz të ndryshëm dhe në vijim donin të dinin se si po shkonin gjërat. Ishte në dorën tonë të postonim sa herë dëshironim. Më pas Instagram filloi të ndryshojë.
Dy gjëra të mëdha ndodhën në vitin 2016. Së pari, ishin ndryshimet në feed. Algoritmi. Epo, në rregull. Pastaj, imitimi i Snapchat: Story. Ishte e papërfillshme. Pas një kohe, shumë ndaluan së postuari foto në favor të postimit të Stories sepse më shumë njerëz i shikonin Stories. Filluan të kishte më shumë reklama që bllokonin Stories, kështu që ndaluam dhe së shikuari ato. Dhe kështu dëshira për të postuar foto apo Story aq shpesh iku.
Më pas erdhën videot: IGTV, të cilat shumë mund t’i kenë shmangur sa më shumë që munden, dhe imitimet e TikTok, të cilat ishin shumë më të vështira për t’u shmangur. Kjo është ajo ku feed-i algoritmik i kafshon vërtet njerëzit. Disa postime të shpërndara nëpër mediat sociale tregojnë se si të kënaqim algoritmin: një numër i caktuar Stories, një numër i caktuar Reels. Nëse nuk do të bënit atë që donte algoritmi, njerëzit thjesht nuk do t’i shihnin postimet tuaja. Por ndryshe nga ndikuesit, të cilët kanë bazuar bizneset e tyre në këtë platformë, disa nga ne thjesht mund të zgjedhin të mos e bëjnë këtë. Kemi filluar të përdorim më pak Instagram dhe kemi kaluar më shumë kohë në aplikacione të tjera.
Tani, ka diçka që e bën feed edhe më keq: “discovery”. Kjo është kur një sërë videosh nga njerëz që nuk i ndiqni futen në feed-in tuaj. Ja ku jemi tani me Instagram. Njerëzit që kemi bërë përpjekje t’i ndjekim – njerëzit, postimet e të cilëve duam t’i shohim më shumë – po ç’renditen për videot e të huajve.
Edhe Kardashians tani kanë thënë se Instagrami i ri është i keq. Këto femra fitojnë para në Instagram; në të vërtetë, platforma i joshi ato qëllimisht dhe u ndërtua rreth ndikuesve të tillë si Kardashians. Ndryshe nga ne, ato janë në fakt përbërës të rëndësishëm të Instagramit dhe kështu u përgjigj kreu i platformës, Adam Mosseri.
Duke u dukur si një prind i rraskapitur, Mosseri pranoi që feed i ri i Instagram-it ishte i shpifur dhe rekomandimet e tij mund të ishin të këqija dhe më pas tha se nuk do të përmirësohej. Instagrami nuk kujdeset më për fotot.
Sipas Mosseri, përdoruesit e Instagram po kalojnë në video. Kjo edhe mund të jetë e vërtetë! Ndërkohë, njerëzit që përdorin Instagramin si një mënyrë për të fituar para u detyruan të postojnë më shumë video për të mbetur në feed-et e njerëzve. Nuk duket shumë organike.
Është qesharake të shohësh Instagram Facebookify sepse askush nuk dëshiron të përdorë as Facebook. Njerëzit flasin për Facebook-un sikur të ishte një gjë e mërzitshme, dhe është gjithnjë e më shumë flasin edhe për Instagram-in.
Ndryshimet e platformës po përmbysin bizneset e njerëzve për dy arsye: një, sepse ata duhet të rimarrin gjithçka përsëri në përpjekje për të kënaqur algoritmin, por dy, sepse Instagram po largon një pjesë të audiencës.
Por Facebook është në një pozitë të vështirë. Është riemërtuar “Meta” pas diçkaje që ende nuk ekziston dhe duhet të kuptojë se si t’i mbajë dritat ndezur ndërsa “ndërton metaverse” ose çfarëdo tjetër. Dhe shtytja e privatësisë e Apple – “Kërko aplikacionin të mos gjurmojë” – ka kushtuar 10 miliardë dollarë të ardhura të humbura nga Facebook.
Pra, ndryshimet janë të këqia dhe Mosseri po na bën të gjithëve të kuptojmë se Facebook-ut nuk i intereson që ndryshimet janë të këqia. Thjesht po përpiqet të shtrydhë sa më shumë angazhim të rrezikshëm të rritjes nga platformat e saj të trashëgimisë sa të mundet. Fotografitë me cilësi të lartë – propozimi origjinal i vlerës së Instagram-it – kanë më pak rëndësi se reklamat mashtruese për humbje peshe dhe ketamina. Duket sikur Instagrami, në një kuptim të rëndësishëm, ka mbaruar.
Instagrami është i dëshpëruar dhe askush nuk ju pëlqen kur jeni të dëshpëruar. Pyetja është, kryesisht, ku do të shkojmë. BeReal është më argëtues, por ngarkohet ngadalë. Twitter nuk është me të vërtetë i destinuar për foto macesh. A mundet dikush të ndërtojë një aplikacion të thjeshtë fotografish që nuk është i dobët dhe të na njoftojë se ku ndodhet, në mënyrë që miqtë tanë të mund t’i bashkohen? Ne kemi kaq shumë foto që duam t’i shpërndajmë.
Burimi: The Verge