Jeni ende të preokupuar me gjithë debaklin e EPA? Ja një lajm pozitiv për ju.
Ndërsa industria e aviacionit aktualisht përbën 2.1% të të gjitha emetimeve të karbonit të shkaktuara nga njeriu, një moment historik i fundit ka dhënë një dritëz shprese se së shpejti mund të shohim ndryshime të rëndësishme.
Në Holandë, ministri i transportit i vendit Mark Harbers po synon një ulje të madhe të niveleve vjetore të ndotjes. Duke filluar nga fundi i vitit 2023, kjo do të kulmojë me kufirin e parë ligjor në totalin e fluturimeve të alokuara në një aeroport.
Institucioni në fjalë është Aeroporti Schiphol i Amsterdamit – i cili është qendra e tretë më e madhe e fluturimeve në Evropë. Tani për tani, ajo mund të planifikojë ligjërisht gjysmë milioni ngritje në vit, por ky total do të reduktohet në 440,000 vitin e ardhshëm.
Ju mund të ngrini supet para reduktimit të 60,000 fluturimeve sikur nuk është një punë e madhe (dhe mjaft e drejtë), por më parë ishin hartuar plane për të rritur alokimet e fluturimeve në 540,000 – mes ndjenjave të pasigurisë ekonomike të nxitur nga pandemia.
Me shqetësimet e likuidimit që tani po ziejnë, “hulumtimet tregojnë se njerëzit presin të fluturojnë më pak pas pandemisë”, thotë oficeri holandez i Greenpeace, Maarten de Zeeuw. “Thjesht nuk na duhen më gjithë ato fluturime”, shton ai.
Ekziston gjithashtu një mungesë e qartësisë se sa ndotje mund të hiqet, me faktorë si gjatësia e fluturimit që nuk marrin parasysh konsideratat. Sigurisht, gjëja e arsyeshme për të bërë paraprakisht, do të ishte krijimi i objektivave të ndërtuar mbi të dhënat klimatike dhe më pas zgjedhja e pikës kufitare?
Siç pohoi me të drejtë de Zeeuw: Sektori i aviacionit duhet të bëjë një plan klimatik që është në përputhje me Marrëveshjen e Parisit dhe objektivin 1.5 gradë… dhe më pas të vendosë se sa fluturime janë ende të mundshme.
Ndërsa karburantet e qëndrueshme të aviacionit mbeten në zhvillim, dhe prototipet e automjeteve neto zero po ndërtohen, në mënyrë thelbësore, ne kemi nevojë për ndryshime në legjislacion tani që sigurojnë se nuk po qëndrojmë ende në përpjekjet tona zbutëse.
Në këtë drejtim, plani i aeroportit Schiphol është larg të qenit i përsosur, por ne shpresojmë se ky është thjesht hapi i parë si për Holandën, ashtu edhe për të gjithë industrinë e aviacionit.
Burimi: Thred