Një kompani aviacioni në avantazhin e udhëtimit ajror të elektrizuar ka bërë një hap të rëndësishëm përpara, duke përfunduar një fluturim testimi të parë të këtij lloji duke përdorur një hidroavion të riparuar. De Havilland Beaver i Harbour Air përfundoi një fluturim të shkurtër nga kontinenti kanadez në ishullin Vancouver duke përdorur sistemin e tij tërësisht elektrik, duke demonstruar qëndrueshmërinë e qasjes së tij më të pastër ndaj fluturimeve me distanca të shkurtra.
Harbour Air është linja ajrore më e madhe e hidroavionëve në Amerikën e Veriut dhe pretendon të transportojë rreth gjysmë milioni pasagjerë në 30,000 fluturime komerciale çdo vit. Në vitin 2019, ajo u zotua të bëhej linja ajrore e parë tërësisht elektrike në botë, një vizion i guximshëm që përfshin rinovimin e flotës së saj të hidroavionëve ekzistues me gjashtë vende me sisteme shtytëse elektrike.
Këto sisteme vijnë nëpërmjet një partneriteti me kompaninë e motorëve elektrikë MagniX, e cila po bën përparime të rëndësishme me motorët e saj elektrikë me fuqi të lartë dhe ka partneritet me kompani të tjera ambicioze në hapësirën e aviacionit.
Në dhjetor të vitit 2019, De Havilland Beaver i modifikuar u ngrit për të përfunduar fluturimin e parë të suksesshëm të një avioni komercial tërësisht elektrik, një shëtitje të shkurtër mbi lumin Fraser në terminalin e Harbour Air në Richmond, British Columbia. Kompania që atëherë ka vazhduar këtë program testimi me synimin për certifikimin dhe miratimin e avionit me Administratën Federale të Aviacionit të SHBA (FAA) dhe Transport Canada.
Javën e kaluar, më 17 gusht, avioni elektrik i kompanisë përfundoi fluturimin e tij të parë testues, në atë që mund të ngjajë me një shërbim tregtar të ardhshëm. Avioni u ngrit në orën 8:12 të mëngjesit nga terminali i tij i lumit Fraser dhe u ul në gjirin Patricia në ishullin Vankuver 24 minuta më vonë, duke përfunduar një udhëtim prej 45 miljesh (72 km) thjesht me energji elektrike, me fuqi të bollshme të mbetur.
“Jam i emocionuar të raportoj se ky fluturim historik në ePlane shkoi saktësisht siç ishte planifikuar”, tha Kory Paul, Zëvendës President i Operacioneve të Fluturimit të Harbour Air dhe një nga pilotët testues të kompanisë. “Ekipi ynë, si dhe ekipi në magniX dhe Transport Canada janë gjithmonë duke monitoruar nga afër performancën e avionit dhe fluturimi i sotëm vërtetoi më tej sigurinë dhe besueshmërinë e asaj që kemi ndërtuar.”
Burimi: New Atlas