Pavarësisht premtimit për të hequr dorë nga energjia ruse, Bashkimi Evropian mbeti importuesi më i madh i lëndëve djegëse fosile ruse në shtator, sipas një raporti nga Qendra për Kërkime për Energjinë dhe Ajrin e Pastër, ose CREA, të publikuar më 4 tetor.
Nga fillimi i luftës në Ukrainë deri në fund të shtatorit, BE shpenzoi më shumë se 100 miliardë euro, ose 97 miliardë dollarë, për importet ruse të karburanteve fosile, thuhet në raport. Kjo pavarësisht nga një rënie në importet e BE-së të karburanteve fosile ruse, të cilat ranë 14% nga gushti në fund të shtatorit dhe 50% nga marsi deri në fund të shtatorit, shkruante CREA në raportin e saj.
Kina është blerësi i dytë më i madh i naftës ruse, pas BE-së.
Rënia është pjesërisht për shkak të rënies së furnizimeve me gaz natyror pasi Gazprom ndaloi dërgesat nëpërmjet Nord Stream 1. BE ka ndaluar gjithashtu importet e qymyrit që nga gushti. Masa synon të shkurtojë të ardhurat e Rusisë nga energjia, e cila financon luftën në Ukrainë. Energjia është një shtyllë kryesore e ekonomisë së Rusisë, e cila përbën mbi një të pestën e PBB-së së saj.
Ka vende të tjera që marrin përsipër një pjesë të tregut të humbur të BE-së në Rusi. Tregjet në zhvillim të Indisë, Kinës, Turqisë dhe Malajzisë kanë marrë karburantin rus, me importet që janë rritur ndjeshëm që nga fillimi i luftës në Ukrainë, shtoi CREA.
Ndërsa eksportet ruse të karburanteve fosile në vëllim janë ulur me rreth një të tretën që nga fillimi i luftës, çmimet e larta të energjisë kanë mbështetur arkat e Kremlinit.
“Rritja e çmimeve të karburanteve fosile do të thotë se të ardhurat aktuale të Rusisë janë shumë më të larta se niveli i viteve të mëparshme, pavarësisht reduktimeve në vëllimet e eksporteve të këtij viti,” shkroi CREA në një raport të gushtit.
Kontratat e së ardhmes së naftës së papërpunuar janë rritur rreth 20% nga viti në vit. Kontratat e së ardhmes evropiane të gazit natyror janë më shumë se dyfishuar në të njëjtën periudhë.
Burimi: Insider