Bashkimi Evropian ka nisur një konsultim publik mbi rregullat e mundshme për të siguruar akses të drejtë në të dhënat e shoferëve, duke vënë përballë njëra-tjetrës industritë e fuqishme të sigurimeve dhe automjeteve në një betejë për të fituar para nga informacioni digjital.
Komisioni Evropian ekzekutiv i bllokut tha në një dokument të thirrjes për prova të enjten se mbi 85% e makinave të reja në 2018 ishin të lidhura me valë, me më shumë se 470 milionë automjete të lidhura që pritet të jenë në rrugët në Evropë, Shtetet e Bashkuara dhe Kinë deri në vitin 2025.
BE-ja ka propozuar tashmë një Akt të të Dhënave, por ai mund të mos jetë mjaft i detajuar për trajtimin e të dhënave automatike dhe një masë e mëtejshme mund të standardizojë grupet e të dhënave dhe të sigurojë akses dhe konkurrencë të drejtë, tha ekzekutivi i BE-së.
Organizmi i industrisë Insurance Europe tha se një masë e tillë do të ishte e para e këtij lloji.
Prodhuesit e automjeteve kanë ruajtur prej kohësh rolin e tyre të ‘portierit’ në aksesin e të dhënave nga makinat, si p.sh. shpejtësia e vozitjes së tyre, me një sasi në rritje informacioni që tani merret nëpërmjet transmetimit me valë.
Siguruesit dhe dyqanet e riparimit të makinave kanë lobuar në BE për të lejuar shoferët, dhe jo prodhuesit e automjeteve, të vendosin se kush mund të aksesojë drejtpërdrejt të dhënat nga automjetet e tyre.
Nëse prodhuesit e automjeteve kontrollojnë të dhënat, ata gjithashtu mund të kontrollojnë se cili sigurues ose ofrues tjetër shërbimi mbulon automjetin.
Vënia e drejtuesit në krye do të nënkuptonte se të gjitha industritë janë në të njëjtën bazë konkurruese, tha Insurance Europe.
“Ka nevojë për të rregulluar këtë, pasi nuk mund ta lini këtë në duart e prodhuesve të makinave,” tha Nicolas Jeanmart, kreu i sigurimeve personale dhe të përgjithshme të Insurance Europe.
“Duhet të jetë për çdo shofer që të vendosë se çfarë dëshiron të bëjë me të dhënat e tij dhe nëse dëshiron të ndajë me një ofrues të jashtëm si një sigurues.”
Ka rreth 250 milionë makina në rrugë në BE.
Siguruesit tashmë po ofrojnë shërbime për drejtuesit e automjeteve përmes aplikacioneve në vende të tilla si Britania dhe Italia, por ofrimi është i paqartë. Do të ishte më e lehtë dhe më e lirë për t’i ofruar ato drejtpërdrejt në bazë të të dhënave të makinave, tha Insurance Europe.
Organizata evropiane e industrisë së prodhuesve të automjeteve ACEA tha se industria evropiane e automobilave ishte e përkushtuar t’i jepte akses në të dhënat e gjeneruara nga automjetet, por qasja e pakontrolluar përbënte kërcënime kibernetike, mbrojtjen e të dhënave dhe privatësinë.
“Kjo është arsyeja pse çdo kuadër legjislativ i BE-së duhet t’i mbajë automjetet dhe pasagjerët e tyre të sigurt,” tha ACEA, duke shtuar se duhet të garantojë gjithashtu se sektori i automjeteve mund të mbetet konkurrues.
Burimi: Reuters