Blerja e ndjekësve në Instagram po bëhet gjithnjë e më popullore. Shumë të famshëm, influencues dhe kompani i blejnë ato për të rritur statusin e tyre social. Njerëzit po paguajnë për këto llogari të rreme për të krijuar iluzionin se ata janë më të rëndësishëm. Ky fenomen është bërë aq i përhapur sa disa njerëz po blejnë edhe pëlqime në postime për të rritur më tej numrin e ndjekësve të tyre.
Sa kushton blerja e ndjekësve në Instagram?
Blerja e ndjekësve në Instagram vjen me një sërë çmimesh të ndryshme. Në disa site, është e mundur të blini 100 ndjekës për 7 dollarë. Kjo nuk është shumë keq nëse jeni duke kërkuar për një kënaqësi të shpejtë. Një opsion më i shtrenjtë është blerja e 10,000 ndjekësve në Instagram për 520 dollarë. Opsioni më i shtrenjtë është blerja e 5,000,000 ndjekësve në Instagram për 1300 dollarë.
Si të dalloni nëse dikush po blen ndjekës për profilin e tij
Nëse ndiqni dikë në Instagram dhe vini re se ai ka shumë ndjekës, por shumë pak postime, ka më shumë gjasa që ai të blerë ndjekës. Mënyra më e lehtë për ta vërtetuar këtë është të shikoni raportin e followers-following të personit.
Nëse ky raport është i pakët (më pak se 1), atëherë shanset janë që ata po blejnë ndjekës.
Është shumë e lehtë të identifikosh nëse dikush ka blerë ndjekës, sepse numri i ndjekësve të tyre do të jetë më i lartë se zakonisht dhe do të shihni një rritje të konsiderueshme në numrin e pëlqimeve që ata kanë.
Pse është shpesh më mirë të investosh në strategji?
Blerja e ndjekësve në mediat sociale është e zakonshme për shumë njerëz. Për disa, kjo është një mënyrë për të rritur vetëvlerësimin dhe për ta bërë veten të ndihen më të sigurt, por e vërteta është se nuk funksionon kështu. Mund të blini ndjekës në Instagram ose të blini pëlqime në Instagram, por nuk do të gjeni përdorues të vërtetë që janë të interesuar për atë që po bëni. Në vend të kësaj, ato do të jenë llogari të rreme që nuk do të shndërrohen në asgjë. Mënyra më e mirë për të provuar dhe rritur një llogari është duke ndërtuar një strategji rreth asaj që po postoni.
Blerja e ndjekësve është humbje kohe dhe parash. Përveç kësaj, nuk do të jeni kurrë të kënaqur me numrin e ndjekësve që keni sepse tregu është i mbingopur dhe gjithmonë është dikush tjetër që ka më shumë dhe mund të ofrojë oferta më të mira për t’i marrë ata. Në fund të fundit, përmbajtja është ajo që ka rëndësi.
Burimi: Entrepreneur