CEO i Daimler Truck ka folur për sfidat dhe mundësitë me të cilat përballet industria e tij në vitet në vijim, ndërsa konkurrenca nxehet dhe përpjekjet për të zhvilluar oferta me emetim zero përballen me pengesa në lidhje me koston.
Martin Daum foli për situatën aktuale kur bëhej fjalë për koston e kamionëve me energji elektrike, duke theksuar se një sërë faktorësh ishin në lojë.
“E vërteta e parë është se në automjetet komerciale të rënda nevojitet një sasi shumë e madhe energjie, që do të thotë se duhen bateri aq të mëdha, saqë një kamion i tillë gjithmonë do të kushtojë dukshëm më shumë se një kamion me motor me djegie,” tha ai.
“Kursimet vijnë nëse çmimi për energjinë e gjelbër, të rinovueshme bie dhe kostoja për emetimin e CO2 rritet dhe më pas nga ai ekuacion mund të merrni një barazi kostoje, ose në raste të tjera… transporti rrugor do të bëhet më i shtrenjtë.”
Elektrifikimi i kamionëve me ngarkesë të gjatë dhe të rëndë paraqet grupin e vet të sfidave unike. Global EV Outlook i Agjencisë Ndërkombëtare të Energjisë për vitin 2021 e ka përshkruar transportin me kamion në distanca të gjata si nevojë për “teknologji të avancuara për karikim me fuqi të lartë dhe/ose bateri të mëdha”.
Përqendrimi i Daimler Truck në teknologjinë me emetim zero do ta vërë atë në konkurrencë me kompani si Tesla dhe Geely, të cilat po zhvillojnë gjithashtu kamionë elektrikë. Daum ishte pozitiv për të ardhmen, megjithatë, Daimler Truck ishte “pionieri në kamionët elektrikë”.
Krahas automjeteve elektrike me bateri, Daimler Truck po fokusohet gjithashtu në atë që përshkruan si “automjete elektrike me qeliza karburanti me bazë hidrogjeni”. Për këtë qëllim, ajo synon një rrjet prej 150 stacionesh karburanti dhe 5,000 “kamionësh me hidrogjen të rëndë” deri në vitin 2030.
Në intervistën e tij me CNBC, Daum u pyet për debatin midis baterisë elektrike dhe qelizës së karburantit me hidrogjen. “Ne mbështesim të dyja sepse të dyja… kanë kuptim,” u përgjigj ai, duke shpjeguar se si teknologji të ndryshme do të ishin të përshtatshme në skenarë të ndryshëm.
“Nëse shkoni do të shpërndani në qytet ku keni nevojë për sasi më të ulëta energjie, mund të karikoni brenda natës në një depo, atëherë sigurisht që duhet bateri elektrike,” tha ai.
“Por në momentin që jeni në rrugë, në momentin që shkoni nga Stokholmi në Barcelonë… sipas mendimit tim, ju duhet diçka që mund ta transportoni më mirë dhe ku mund të furnizoheni më mirë me karburant dhe në fund të fundit është H2.”
“Vendimi nuk është i jashtëzakonshëm, por mendoj se është shumë e rrezikshme që një kompani me madhësinë tonë të përdorë vetëm një teknologji.”
Burimi: CNBC