Tesla Inc (TSLA.O) pritet të postojë të ardhura rekord të mërkurën, por analistët dhe investitorët po përqendrohen në atë se sa shpejt Tesla mund të rrisë prodhimin në dy fabrika të reja këtë vit me ndryshimet e teknologjisë, si dhe kufizimet e baterive dhe zinxhirit të furnizimit që turbullojnë opinion.
Shefi Ekzekutiv Elon Musk premton një udhërrëfyes të përditësuar të produktit të mërkurën, me sytë në kornizat kohore për lançimin e Cybertruck dhe një makinë elektrike të shpresuar për 25,000 dollarë.
“Nuk do të habitesha nëse Tesla do të kishte disa sfida të rëndësishme në prodhim, duke prodhuar struktura të reja automjetesh dhe bateri të reja në vëllime të mëdha”, tha analisti i Guidehouse Insights, Sam Abuelsamid.
Tesla e ka përballuar krizën globale të zinxhirit të furnizimit më mirë se prodhuesit e tjerë të automjeteve, duke prodhuar një numër rekord automjetesh dhe të ardhurat pritet të rriten 52% në tremujorin e katërt në 16.4 miliardë dollarë, sipas të dhënave të Refinitiv.
Marzhi bruto i automobilave, duke përjashtuar kreditë rregullatore, pritet të jetë i barabartë ose pak më i lartë se tremujori i kaluar, pavarësisht një mjedisi inflacionist që ka një ndikim negativ në kostot e komponentëve, tha Gene Munster, partner menaxhues në firmën e kapitalit sipërmarrës Loup Ventures.
Fabrika të reja
Analistët thanë se dy fabrikat e reja të Tesla-s në Teksas dhe Berlin përfundimisht mund të dyfishojnë kapacitetin e prodhimit të Tesla-s, por nuk është e qartë nëse Tesla e filloi prodhimin.
Musk tha se fabrikat e reja do të përdorin teknologjinë e prodhimit të tillë si derdhja e trupit në vetëm dy ose më shumë pjesë dhe integrimi i baterive të gjeneratës së ardhshme në trupin e automjetit.
Ndërsa teknologjitë e reja do të ndihmonin në uljen e numrit të pjesëve të automjeteve, duke reduktuar kështu kompleksitetin e prodhimit dhe ulur kostot, ato mund të jenë “rrezik i rëndësishëm prodhimi”, tha Musk në 2020.
Përveç kësaj, investitorët do të duan të dëgjojnë për perspektivën për zinxhirin e furnizimit, me prodhuesit e automjeteve që përpiqen të plotësojnë kërkesën për automjete elektrike.
Bateritë 4680
Tesla priste që automjetet e para të pajisura me baterinë e saj 4680, e cila mund t’u jepte makinave më shumë rreze dhe të ulte kostot e tyre, do të dorëzoheshin në fillim të këtij viti, por nuk është e qartë se kur do të jetë në gjendje të prodhojë në masë bateritë.
Furnizuesi kryesor i baterive të Tesla, Panasonic (6752.T) do të fillojë prodhimin e baterive të reja për Tesla që nga viti 2023 në Japoni, raportoi Nikkei të hënën. LG Energy Solution synoi gjithashtu prodhimin e qelizave 4680 në vitin 2023, raportoi Reuters vitin e kaluar.
Cybertruck
Në vitin 2019, Musk zbuloi kamionët elektrikë futuristikë të Tesla-s, duke synuar të fitojë një terren në segmentin popullor dhe fitimprurës në tregun amerikan.
Musk, i cili shpesh i ka humbur objektivat e tij të lëshimit të vetë-imponuar, tashmë ka vonuar prodhimin e Cybertruck nga fundi i vitit 2021 deri në fund të vitit 2022. Një burim i tha Reuters se Tesla synon të fillojë prodhimin fillestar të modelit të shumëpritur në fillim të vitit 2023, duke thënë se ata po bëjnë ndryshime në veçoritë dhe funksionalitetet nga versioni i tij origjinal.
“Kjo është hera e parë që Tesla ka nxjerrë një automjet me konkurrencë serioze,” tha Sam Fiorani, nënkryetar në AutoForecast Solutions, duke iu referuar Ford dhe Rivian, të cilët po planifikojnë të rrisin prodhimin.
Meqenëse është shumë e vështirë të futesh në tregun e kamionëve në SHBA – terrenin e shtëpive të tre podhuesve të mëdhenj amerikanë, Tesla ka të ngjarë të shkojë pas “luftëtarëve të fundjavës ose blerësve të stilit të jetesës” në vend të blerësve tradicionalë komercialë, tha ai.
Makinat elektrike 25,000 $
Musk në vitin 2020 premtoi se në tre vjet Tesla do të ofronte një makinë elektrike 25,000 dollarë që mund të vetëdrejtohet.
Zëvendëspresidenti i Tesla, Lars Moravy, tha në tetor se kompania nuk do të shtonte automjete të reja ndërsa bateritë ishin të kufizuara dhe se prodhimi i modeleve të saj ekzistuese do të kishte përparësi.
“Investitorët afatgjatë kujdesen për Modelin 2,” tha Munster, se me çmimin aktual të automjeteve, Tesla nuk do të jetë në gjendje të rrisë vëllimin me 50% çdo vit.
Burimi: Reuters