Ekziston një kriptomonedhë “Squid Game” dhe është rritur gati 2,400% në 24 orët e fundit

Shfaqja e re në gjuhën koreane e Netflix “Squid Game” për një turne vdekjeprurës të disa të rriturve që luajnë lojëra për fëmijë me shpresën për të fituar një çmim të madh në para është një sensacion mbarëbotëror. Tani, ajo ka markën e vet të kriptomonedhës që është lançuar me një rritje të madhe çmimesh.

SQUID po tregtohet me 2,22 dollarë, me rritje gati 2,400% gjatë 24 orëve të fundit, dhe kapitalizimi i tij i tregut është mbi 174 milionë dollarë.

Megjithatë, ata që janë të interesuar për të marrë pjesë mund të dëshirojnë të tregojnë kujdes përpara se të hidhen në tregtimin e tyre. CoinMarketCap ka lëshuar një paralajmërim, duke thënë se ka marrë “raportime të shumta” që përdoruesit nuk janë në gjendje ta shesin këtë shenjë në Pancakeswap, një shkëmbim i decentralizuar i njohur. Është e paqartë pse disa përdorues nuk janë në gjendje të shesin ato, por letra e bardhë që përshkruan monedhën paraqet një teknologji anti-dumping që i pengon njerëzit të shesin monedhat e tyre nëse disa kushte nuk plotësohen.

Monedha, e cila filloi parashitjen e saj më 20 tetor dhe me sa duket “u shit në 1 sekondë”, i bashkohet listës së kriptomonedhave të tjera parodi që kanë dëshmuar rritje të mëdha pa ndonjë arsye të veçantë, përveç publicitetit të mirë. Monedha shiba inu e frymëzuar nga meme, për shembull, është dyfishuar në çmim javën e fundit.

SQUID u lançua si monedha ekskluzive e projektit Squid Game – një platformë kripto lojë për të fituar. Turneu në internet, i cili nis në nëntor, imiton gjashtë raundet e lojërave të paraqitura në shfaqjen e tij televizive. Por ndryshe nga homologu i saj Netflix, kompania tha “ne nuk ofrojmë pasoja vdekjeprurëse!”

Gjithashtu ndryshe nga seria, e cila mbylli çmimin e madh në 38.5 milionë dollarë për fituesin përfundimtar, ky simulim virtual i Squid Game nuk do të kufizojë maksimumin e bonusit përfundimtar dhe as numrin e pjesëmarrësve.

Megjithatë, lojtarët do të duhet të paguajnë një çmim të paracaktuar në monedhë për të marrë pjesë në çdo lojë, dhe disa raunde gjithashtu kërkojnë që përdoruesit të blejnë një NFT të bërë me porosi, të disponueshme për shitje në faqen e tyre të internetit. Disa nga këto NFT shfaqin personazhe nga shfaqja, duke përfshirë rojet që veshin kostume të kuqe dhe maska ​​të zeza që mbulojnë të gjithë fytyrën e tyre.

Loja nuk është e lirë, veçanërisht me çmimet aktuale. Nëse dëshironi të merrni pjesë në ndeshjen e fundit të turneut, do të duhet të paguani 15,000 ose 33,450 dollarë dhe të blini një NFT.

Tarifat e hyrjes nga secili prej raundeve ndahen midis zhvilluesve (10%) dhe grupit të shpërblimit (90%).

Platforma Squid Game ofron gjithashtu Marbles Pools – një tjetër referencë për shfaqjen – ku mbajtësit mund të fitojnë përmes aksioneve, që po vendosin zotërimet e tyre të kriptomonedhave si kolateral për të fituar të ardhura pasive.

Kjo vjen mes një morie të kohëve të fundit të mashtrimeve dhe skemave malware të lidhura me Squid Game, pasi kriminelët kibernetikë kërkojnë të joshin fansat.

Burimi: CNBC

Të Ndryshme

Marketing

Të Fundit