Elon Musk, themeluesi i SpaceX dhe CEO i Tesla, ka një aftësi për të nxitur polemika – dhe për të përfituar nga ato.
Në shtator, miliarderi lançoi një Cyberwhistle, duke pranuar pasojat nga marrëveshja e tij e dështuar në Twitter dhe, në fillim të kësaj jave, ai zbuloi produktin e tij të fundit: parfumin “Burnt Hair”.
Musk deklaroi në një Tweet të mëparshëm se Boring Co., kompania e tuneleve të biznesmenit, do të nxirrte një aromë për burrat për t’i bërë ata “të dallohen në një turmë!” dhe “Të vihen re teksa [ata] ecin nëpër aeroport!”
“Burnt Hair”, një parfum për meshkuj nga Singed, me çmim 100 dollarë për shishe, tashmë ka shitur 10,000 njësi, për një postim në Twitter nga Musk. Ai e ndryshoi biografinë e tij në Twitter në “Shitës Parfumesh” dhe shkroi se “Mezi po pret për artikujt e mediave nesër për 1 milion dollarë Burnt Hair të shitur”.
Burimi: Entrepreneur