Emily Ratajkowski po shet një NFT për të “blerë përsëri” imazhin e saj pasi një artist e përdori atë në një projekt të tijin. Pjesa, e titulluar “Blerja e vetvetes mbrapsht: Një model për rishpërndarjen”, është vendosur të dalë në ankand në Christie’s në 14 maj, njoftoi The New York Times. Është menduar që Ratajkowski të rimarrë “autoritetin” se si përdoret ngjashmëria e saj, shkroi gazeta. Një NFT (ose një non-fungible token) është një artikull dixhital që ekziston në një bllok zinxhir.
NFT erdhi pasi artisti Richard Prince përdori një foto në Instagram të Ratajkowski si pjesë e serisë së tij Portrete të reja, e cila konsiston në disa postime në Instagram të shtypura në kanavacë. Në shtator 2020, Ratajkowski shkruajti një shkrim për The Cut duke dokumentuar përvojat e saj kur mësoi rreth serialit dhe u përpoq të rimarrë kontrollin e imazhit të saj.
“Ai më bëri të ndjehem sikur duhet të isha e nderuar që isha përfshirë në serial. Richard Prince është një artist i rëndësishëm dhe implikimi ishte që unë duhet të ndjehem mirënjohës ndaj tij që e konsideroi imazhin tim të denjë për një pikturë. Sa e vlefshme”,-shkroi ajo.
“Dhe një pjesë e imja u nderua. Unë kisha studiuar art në UCLA dhe mund ta vlerësoja marrjen për Warholian të Prince në Instagram. Megjithatë, unë jetoj duke pozuar për fotografi dhe më dukej e çuditshme që një artist i sofistikuar, me shumë më shumë para se unë, duhet të jetë në gjendje të rrëmbejë një nga postimet e mia në Instagram dhe ta shesë atë si të tijën.”-ka shtuar Emily.
Sipas shkrimit të Ratajkowski, ajo u përpoq të blinte pjesën e parë të Princit duke përdorur imazhin e saj për të cilin ishte bërë e vetëdijshme, por ishte e padisponueshme. Ajo tha se ishte e suksesshme në blerjen e “pikturës tjetër në Instagram” të saj të bërë nga Prince.
Imazhi i bashkangjitur në NFT, sipas The New York Times, “është një përbërje dixhitale që tregon zonjën Ratajkowski, fotografuar në apartamentin e saj në New York, duke pozuar përpara pikturës së Richard Prince që varet në shtëpinë e saj në Los Angeles.”
Burimi: The Independent