Facebook Inc filloi testimin publik të një aplikacioni të ri të quajtur Hotline të mërkurën, ku krijuesit mund të flasin dhe të marrin pyetje të drejtpërdrejta nga një audiencë. Ky produkt Q&A kombinon audion me elemente teksti e video dhe vjen si platformë eksperimentuese e mediave sociale me një turmë të veçorive të reja të drejtpërdrejta të audios.
Suksesi i aplikacionit Clubhouse, i ftuar vetëm, një vjeçar, i cili ka raportuar 10 milion përdorues aktivë në javë, ka demonstruar potencialin e shërbimeve të bisedave audio, veçanërisht gjatë pandemisë COVID-19.
Linja telefonike vjen nga një grup i vogël brenda Facebook, i quajtur Ekipi i Eksperimentimit të Produkteve të Re (NPE), i cili ka për detyrë të ndërtojë aplikacione të vogla të mediave sociale nga e para.
Një zëdhënëse e Facebook tha se Linja e drejtpërdrejtë kishte për qëllim “ekspertët e njohurive” të cilët mund të ndajnë këshilla nga fusha të ndryshme si financa ose shëndetësia. Ajo tha se ekipi po eksploron se si pyetjet e përdoruesve mund të “mbrohen”.
Ngjarjet e linjës telefonike regjistrohen automatikisht dhe hostëve u jepen kopjet e regjistrimeve. Zëdhënësi tha se ishte herët për të treguar se si krijuesit mund të fitojnë para nga ngjarjet e Hotline.
NPE po teston gjithashtu Super, një aplikacion video ku përdoruesit mund të paguajnë për t’u takuar me ndikuesit, për t’u bërë atyre pyetje dhe për të kapur një foto ‘selfie’ në ngjarjet e drejtpërdrejta. Ekipi më parë testoi një aplikacion për thirrje audio të quajtur CatchUp, i cili u mbyll vitin e kaluar.
Linja telefonike aktualisht nuk është një aplikacion i pavarur dhe Facebook tha se po teston metoda të ndryshme të vërtetimit në mënyrë që përdoruesit të mund të bashkohen me ngjarjet përmes Twitter, Instagram në pronësi të Facebook ose duke përdorur numra telefoni./ProBizz.al/