Fëmijëve u jepet afat kohor ditor në TikTok

Douyin, versioni kinez i TikTok, do të kufizojë përdorimin e platformës për fëmijë në 40 minuta në ditë.

Rregullat do të zbatohen për përdoruesit nën 14 vjeç, të cilët vërtetohen se përdorin emrat e tyre të vërtetë, dhe do të jenë në gjendje të kenë qasje në të nga 06:00 deri në 22:00.

Kompania mëmë Bytedance njoftoi Modalitetin Rinor të aplikacionit në një postim në blog, duke thënë se është kompania e parë e videove të shkurtra në industri që ka këto kufizime.

Ajo vjen ndërsa Kina po godet përdorimin e teknologjisë nga adoleshentët.

Sipas marrëveshjes së përdoruesit të Douyin, nuk ka moshë minimale në platformë, por nën moshën 18 vjeç duhet të marrë pëlqimin e një kujdestari ligjor. Në aplikacionin motër TikTok, mosha minimale është 13 vjeç.

Përmbajtja e re edukative – duke përfshirë eksperimentet shkencore, ekspozitat muzeale dhe shpjeguesit historikë – është lançuar nga Douyin si pjesë e Youth Mode.

Po, ne jemi më të rreptë me adoleshentët. Ne do të punojmë më shumë për të siguruar përmbajtje cilësore në mënyrë që të rinjtë të mësojnë dhe të shohin botën,”-thuhet në postim.

Goditja teknike

Muajin e kaluar, nën 18 vjeç në Kinë u ndalua të luajnë video lojëra gjatë javës, dhe loja e tyre u kufizua në vetëm një orë të premteve, fundjavave dhe festave.

Dhe në shkurt, fëmijëve kinezë iu ndalua të merrnin celularët e tyre në shkollë.

Analiza – Kerry Allen, analiste e mediave e BBC në Kinë

Këto rregullore mbi versionin kinez të TikTok kanë ardhur prej kohësh.

Për tre vitet e fundit, media zyrtare ka paralajmëruar se koha në rritje e të rinjve kinezë që po kalojnë në internet po ndikon në shëndetin e tyre fizik dhe mendor.

Të dhënat nga agjencia e mediave sociale We Are Social sugjerojnë që kinezët shpesh kalojnë më shumë se pesë orë në ditë në internet, dy orë prej të cilave janë në mediat sociale.

Edhe pse këto të dhëna nuk përfshijnë ata nën moshën 16 vjeç, mësimi online ka qenë shumë i pranishëm në jetën e të rinjve kinezë gjatë vitit të kaluar për shkak të Covid-19. Shtuar kësaj, transmetuesi zyrtar CGTN thotë se 95% e popullsisë rinore të Kinës është online sot – 183 milion të mitur.

Në vitin 2018, rregullatorët e Kinës thanë se ata po kërkonin të kufizonin sasinë e kohës që të miturit kalonin në internet, për shkak të rritjes së niveleve të shikimit të afërt mes fëmijëve.

Douyin, ashtu si TikTok, është veçanërisht i popullarizuar me audiencën e re, dhe kështu rregullatori kryesor i Kinës, Administrata Cyberspace e Kinës, i ka kërkuar asaj të “krijojë një mjedis të mirë në hapësirën kibernetike për zhvillimin e shëndetshëm të të rinjve”.

Në vitin 2019, Douyin dhe shërbimi rival Kuaishou filluan të provonin “masat kundër varësisë”. Ata prezantuan bllokimet e fëmijëve dhe eksperimentuan me funksione që mund të kufizonin sasinë e kohës që fëmijët kalonin në këto platforma.

Burimi: BBC News

Të Ndryshme

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Marketing

Të Fundit