Themeluesi i firmës së realitetit virtual (VR) Oculus pretendon se ka krijuar një palë kufje të reja që mund t’ju vrasin në jetën reale nëse vdisni në një lojë.
Palmer Luckey tha se pajisja ishte frymëzuar nga Sword Art Online, seriali japonez i romanit të kthyer në anime, në të cilin lojtarët janë të bllokuar në një lojë online me role, ku vdekja në lojë do të thotë vdekje në botën reale për shkak të kufjeve vrasëse “NerveGear” që ata mbajnë.
Luckey lançoi Oculus në vitin 2012, përpara se ta shiste atë në Facebook për 2 miliardë dollarë (1.99 miliardë euro) në 2014.
Gjatë qëndrimit të tij në krye, ai krijoi Oculus Rift dhe teknologji të tjera VR që tani mbështet bastin e madh të Meta-s në metaverse – një botë alternative ku mund të punoni, luani dhe takoni njerëz pa u larguar nga shtëpia juaj.
“Ideja për të lidhur jetën tuaj reale me avatarin tuaj virtual gjithmonë më ka magjepsur – ju i ngrini menjëherë aksionet në nivelin maksimal dhe i detyroni njerëzit të rimendojnë rrënjësisht se si ndërveprojnë me botën virtuale dhe lojtarët brenda saj,” shkroi Luckey në një postim tani viral në blog.
“Vetëm kërcënimi i pasojave të rënda mund ta bëjë një lojë të ndjehet reale për ju dhe çdo person tjetër në lojë”.
Luckey, i cili u largua nga Oculus në 2017 dhe themeloi Anduril Industries, një kontraktor ushtarak i teknologjisë së lartë, vazhdoi të detajonte se ai ishte duke punuar në një version real të NerveGear dhe ishte “në gjysmë të rrugës”.
“Lajmi i keq është se deri më tani, unë kam kuptuar vetëm gjysmën që ju vret,” shkroi ai. “Gjysma e ekuacionit perfekt-VR është ende shumë vite larg”.
Luckey shpjegoi se pajisja është e lidhur me “tre module ngarkese shpërthyese” që janë të lidhura me një “fotosensor me brez të ngushtë që mund të zbulojë kur ekrani pulson me ngjyrë të kuqe në një frekuencë specifike”.
“Kur shfaqet një ekran i përshtatshëm për lojën, ngarkesat ndizen, duke shkatërruar menjëherë trurin e përdoruesit,” tha ai.
Siç thekson ARS Technica, ka pasur përpjekje të mëparshme për të rritur aksionet për lojtarët.
Në vitin 2001, një instalacion arti “PainStation” në Gjermani kërcënoi lojtarët që humbën një lojë Pong me “ndjesi të tilla si nxehtësi, grushta dhe elektroshoqe me kohëzgjatje të ndryshme”, siç përshkruan Wired në atë kohë.
Loja do të përfundonte vetëm kur një lojtar të zbulonte se dhimbja ishte e tepërt për t’u duruar.
Në të njëjtin vit, “Tekken Torture Tournament” pa 32 pjesëmarrës që luanin lojën e njohur luftarake Playstation Tekken 3 ndërsa mbanin rripa tronditës krahu që u dhanë atyre “goditje elektrike të forta, por jo vdekjeprurëse në korrespondencë me dëmtimet e marra nga avatarët e tyre në ekran”.
Dy dekada përpara, dhe tani po flasim për një kufje VR vrastare.
Luckey paralajmëroi, megjithatë, se sistemi i tij i ri nuk është “i përsosur”.
“Ka një shumëllojshmëri të madhe dështimesh që mund të ndodhin dhe të vrasin përdoruesin në kohën e gabuar,” shkroi ai.
“Kjo është arsyeja pse unë nuk kam besim për ta përdorur vetë”.
Në këtë pikë, kufjet vrasëse janë vetëm një pjesë e artit të zyrës, përfundoi ai, “një kujtim që provokon mendime të rrugëve të paeksploruara në dizajnin e lojës”.
Burimi: Euronews