Të dhënat sipas Protokollit të Masave kanë zbuluar se Gen Z shpenzon më shumë kohë në TikTok në krahasim me çdo aplikacion tjetër. Megjithatë, vetëm 83% e adoleshentëve përdorin TikTok krahasuar me 87% në Instagram.
Ja disa lajme që nuk janë as shokuese dhe as befasuese.
Hulumtimi nga Measure Protocol ka zbuluar se Gen Z shpenzon pjesën më të madhe të kohës në TikTok në krahasim me aplikacionet e tjera të mediave sociale me një diferencë mjaft të madhe. Ata të moshës nga 16 deri në 25 vjeç shpenzojnë tre herë më shumë në TikTok në një javë në krahasim me Instagram dhe Snapchat. Konkurrenti i vetëm është YouTube, por edhe atëherë TikTok është dy herë më përpara.
Sipas të dhënave të mbledhura në shtator 2022, Gen Z është në TikTok mesatarisht 12.4 orë në javë. YouTube pason në 5.8 orë, Instagram në 3.8 orë dhe Snapchat në 3.7, respektivisht.
Ndërsa koha e përdorimit mund të jetë mbaruar, TikTok ende mbetet prapa Instagram dhe YouTube për sa i përket shkallës së depërtimit. 83% e adoleshentëve amerikanë thanë se përdorin TikTok krahasuar me 87% për Instagram, që do të thotë se ka ende shumë rrugë për të bërë përpara se të arrijë të njëjtin potencial reklamimi dhe shtrirje brezash.
YouTube mbetet mbret, me 93% të gjeneratës Z që e përdorin faqen çdo javë.
Mbani mend se këto shifra pasqyrojnë një përdorim mesatar javor të telefonit prej 45 orësh. Për më tepër, Gen Z përdor 42 aplikacione unike në javë, duke e bërë të vështirë për platformat e reja të depërtojnë në treg.
Forca kulturore e TikTok mund të ndihet edhe në renditjet individuale për përdorimin e përgjithshëm të aplikacionit. 24% e pjesëmarrësve kishin TikTok si aplikacionin e tyre më të përdorur dhe 10% si të dytin.
Pra, çfarë do të thotë e gjithë kjo?
Gjatë dekadës së fundit ne kemi parë ndryshimin e balancës së fuqisë në platformat e mediave sociale. Facebook dikur ishte forca dominuese e komunikimit në internet, por është harruar gjerësisht mes aplikacioneve më të reja që i japin përparësi videove dhe përmbajtjeve me formë të shkurtër.
Ndoshta nuk ndihmon që marka e Facebook është dëmtuar në mënyrë të pakthyeshme për shkak të skandaleve të vazhdueshme të privatësisë dhe të dhënave të përdoruesit. Shumë pak njerëz janë gjithashtu të ngazëllyer për Metaverse.
Duket qartë se Gen Z tërhiqen nga aplikacionet që inkurajojnë komunikimin e ngushtë me miqtë dhe kënaqësinë e shpejtë. Menjëhershmëria është parësore në një treg që është tepër i ngopur me shërbime të dëshpëruara për vëmendjen tonë.
Duke pasur parasysh që të rinjtë flasin rrjedhshëm në shfletimin e internetit, navigimin e aplikacioneve dhe marketingun në internet, ata do të kuptojnë menjëherë se për çfarë ia vlen koha e tyre dhe për çfarë jo. Çdo shërbim që dëshiron të rivalizojë gjigantët e mëdhenj do të duhet të ofrojë një produkt të menjëhershëm, pa probleme dhe të dukshëm. Nuk ka kohë për hyrje ose mësime në 2023.
BeReal pati disa suksese të rëndësishme vitin e kaluar, duke parë një rritje të shkarkimeve me mbi 1000 përqind. Ka qenë një hit i veçantë me Gen Zers, me shumë gjasa për shkak të premisës së thjeshtë dhe theksit tek miqtë e ngushtë. E ardhmja është në rrethet e afërta, në vend që të transmetohet gjithçka për të gjithë. Kultura e influencës nuk ka vdekur, por nuk është diçka për të cilën të gjithë ne po përpiqemi më.
Ndoshta duhet të presim që rritja ekstreme e TikTok të vazhdojë në vitin 2023, megjithëse nuk ka gjasa të kapërcejë YouTube tani për tani. Megjithatë, çdo gjë është e mundur në një industri kaq të shpejtë. BeReal me sa duket doli nga askund – e njëjta gjë me një platformë të re mund të ndodhë përsëri.
Burimi: Thred.