A keni menduar ndonjëherë për pamjen e supermarketeve, që nga momenti kur hyni në arkë? E megjithatë asgjë nuk i është lënë rastësisë. Dizajnerët e zgjuar qëndrojnë pas këtij rregullimi të rafteve, duke ju joshur në mënyrë delikate të ecni nëpër çdo rresht dhe të mbushni karrocën tuaj pa e kuptuar fare. Kështu që ju do të kaloni çdo rresht dhe do të mbushni karrocën pa e kuptuar fare.
Sipas ekspertëve të dizajneve arkitekturore sasia e mendimit që shkon në projektimin e dyqaneve ushqimore, nga pikëpamja psikologjike dhe nga pikëpamja e marketingut, është ekstreme. Arsyeja është psikologjike. Dyqanet ushqimore vendosin mallrat e tyre pikërisht në hyrje, në mënyrë që pasi të keni blerë fruta dhe perime të shëndetshme, të ndiheni më pak fajtorë për blerjen e ushqimeve të papërpunuara dhe të përpunuara nga pjesa tjetër e rafteve.
Qumështi dhe vezët, gjërat kryesore që familjet përdorin dhe që mbarojnë më shpesh, gjenden rrallë në hyrje të një supermarketi. Gjithashtu mund të keni vënë re se mallrat thelbësore si qumështi dhe vezët vendosen qëllimisht në pjesën e pasme të dyqanit, në mënyrë që të detyroheni të ecni nëpër raftet e tjera për të arritur tek ato.
Një mënyrë tjetër që ju bëjnë të shpenzoni më shumë para është duke rregulluar raftet e drithërave në mënyrë që drithërat me sheqer të jenë në nivelin e syve të fëmijëve, në mënyrë që ata të kenë më shumë gjasa të kapin një të tillë, ndërsa opsionet më të shëndetshme janë larg, më lart.
Ekziston edhe një arsye pse shpesh ndiheni të humbur në supermarketin tuaj lokal. Ata e dinë mirë se këto taktika bëhen më pak efektive pasi vizitoni dyqanin disa herë dhe merrni një ndjenjë më të mirë se ku është gjithçka, kështu që ata i zhvendosin rregullisht produktet në raftet e ndryshme për t’ju çorientuar.
Marrë nga Scan