Shenja blu shumë e lakmuar dhe simbolike e mediave sociale është bërë gjithnjë e më e rëndësishme për sipërmarrësit. Kjo shenjë e vogël blu ju jep besueshmëri të menjëhershme dhe autoritet masiv në hapësirën tuaj.
Duke u bërë një personazh publik i verifikuar mund të ndryshojë në mënyrë dramatike biznesin tuaj duke hapur dyer dhe mundësi për ju që më parë ishin të paarritshme. Një profil i verifikuar do t’ju ndihmojë të zgjeroni rrjetin tuaj, të siguroni që DM-të tuaja të hapen nga figura të tjera publike dhe të famshëm, të vendosni veten si një markë e besueshme dhe të rrisni shtrirjen e audiencës. Megjithatë, përkundër koncepteve të gabuara, nuk mund ta blini atë – nëse nuk është Twitter.
Identiteti i markës suaj është në qendër të procesit të verifikimit. Nëse dëshiron të jesh personazh publik, duhet të prezantohesh si i tillë. Nëse nuk keni një identitet marke të denjë për verifikim, investoni në këtë proces tani. Të bësh këtë do të sigurojë një kthim nga investimi shumë përtej procesit të verifikimit. Zbatimi i këtyre strategjive mund t’ju ndihmojë të ndërtoni një identitet të markës që tërheq vëmendjen dhe çon në verifikimin e mediave sociale.
Siguroni foto profesionale
Çdo personazh publik duhet të bëjë një fotosesion profesional me cilësi të lartë, pavarësisht nga industria. Fotot me cilësi të lartë dhe imazhet e stilit të jetesës që mund të përdorni për përmbajtje ju japin një avantazh të dukshëm ndaj konkurrentëve tuaj, sepse identiteti i markës është vizual. Një fotografi në kokë ose një imazh profili është shpesh përshtypja e parë vizuale që dikush ka për ju dhe markën tuaj në internet.
Investoni në një fotograf të specializuar në fotografinë editoriale për t’u siguruar që mund t’i përdorni imazhet tuaja për përmbajtjen e mediave sociale dhe në publikimet e medias. Nëse biznesi juaj bazohet në produkte, sigurohuni që të kapni imazhe të produktit tuaj në veprim. Përveç kësaj, fotografia profesionale mund të forcojë shanset tuaja për t’u mbuluar nga media.
Menaxhoni reputacionin tuaj në internet
Më pas, përqendrohuni në krijimin e një identiteti estetikisht të këndshëm të markës në të gjitha kanalet. Mënyra se si e prezantoni veten është mënyra se si do t’ju shohin të tjerët, prandaj është thelbësore të jeni të vëmendshëm kur ndërtoni një identitet të markës. Fotografitë e profilit duhet të jenë profesionale. Pavarësisht nëse përdorni fotografinë e kokës ose logon e markës suaj, ato duhet të përfaqësojnë se kush jeni dhe çfarë bëni. Biografia juaj duhet të artikulojë qartë pse jeni të shquar dhe të përfshijë faqen tuaj të internetit ose tagline të markës.
Pasi të keni krijuar imazhet e profilit dhe bios, është koha për të bërë inventarin e përmbajtjes suaj. Arkivoni ose fshini çdo përmbajtje që do të pengojë verifikimin tuaj. Hiqni çdo koment ose postim që është joprofesional ose nuk ju përfaqëson në dritën më të mirë. Nëse përmbajtja ose komentet tuaja shkelin udhëzimet e komunitetit ose ka të ngjarë të censurohen, do të parandalojë gjithashtu verifikimin.
Përafrimi i përmbajtjes së mediave sociale me identitetin e markës mund të ndihmojë një sipërmarrës të krijojë besueshmëri dhe autoritet në një temë ose vend të caktuar, sepse ato i japin vlerë audiencës së tyre. Menaxhimi i reputacionit në internet mund t’ju ndihmojë gjithashtu të arrini një audiencë të synuar dhe cilësi më të mirë të përdoruesve dhe, për rrjedhojë, të siguroni mundësi më të mira për të drejtuar qëllimet e biznesit tuaj.
Mbulimi i shtypit
Një nga keqkuptimet më të mëdha është se i gjithë shtypi është i mirë dhe se ju mund ta ndërtoni atë me kalimin e kohës. Ky është një besim i vjetëruar në përgjithësi, por veçanërisht në lidhje me verifikimin. Ju duhet media dhe publiku i gjerë që të flasin për ju. Prandaj, mbulimi i shtypit duhet të jetë aktual, relevant dhe nga media me reputacion dhe të nivelit të lartë.
Ekzistojnë shumë lloje të mbulimit të shtypit dhe lajmeve, por ju duhet emri dhe fotografia juaj në botime dhe media me reputacion të lartë dhe “të mëdha” për të llogaritur në procesin e verifikimit. Marrja e këtij lloji të mbulimit të shtypit nga mediat e respektuara siguron vërtetimin e palës së tretë që ju nevojitet për të krijuar besueshmëri dhe për të ushqyer identitetin tuaj të markës. Për të maksimizuar përfitimet e këtij mbulimi në shtyp, përqendroni përpjekjet tuaja në botimet në zonën ose industrinë tuaj specifike.
Ju mund të paraqiteni në këto botime të nivelit të lartë në disa mënyra të ndryshme. Një vend i shkëlqyeshëm për të filluar është duke u prezantuar me kontaktet e medias, duke dërguar artikuj mbi udhëheqjen e mendimeve ose duke dërguar fjalime të shoqëruara me imazhe me cilësi të lartë të vetes dhe biznesit tuaj. Nëse keni vështirësi për të hyrë në botime më të spikatura të shtypura, shënjestrimi i podkasteve të veçanta, radios dhe mediave lokale të lajmeve mund t’ju ndihmojë të fitoni tërheqjen që ju nevojitet për të siguruar mbulim në media më të dëshirueshme.
Mos harroni se pavarësisht nga publikimi ose burimi, ju duhet të ofroni vlerë për audiencën e medias për të siguruar mbulim. Keni një histori të mirë, jini të pambrojtur dhe ndani njohuri të zbatueshme që të tjerët të mësojnë.
Punësoni një trajner të figurave publike
Punësimi i një trajneri mund të jetë një nga gjërat më me ndikim që bëni për biznesin tuaj. Të famshëm dhe CEO më të suksesshëm kanë të gjithë trajnerë dhe mentorë tek të cilët mbështeten. Një trajner i figurave publike specializohet në të gjitha aspektet e personalitetit tuaj publik në të gjitha kanalet, platformat dhe mediumet.
Puna me një trajner të specializuar për figurat publike ju ofron një avantazh konkurrues në lundrimin e procesit të verifikimit nga ndërtimi i ndjekësve tuaj social, duke i kthyer ndjekësit tuaj në klientë dhe duke krijuar ndërgjegjësimin për markën dhe markën që ju nevojitet për t’u verifikuar. Përveç kësaj, një trajner i figurave publike mund t’ju ndihmojë të shfrytëzoni statusin tuaj të verifikuar për të gjeneruar mundësi biznesi dhe rrjetëzimi që do të nxisin rritjen për markën dhe të ardhurat tuaja.
Nga ndërtimi i markës tuaj deri te krijimi i vlerës dhe vërtetimi i vetes si një produkt unik, verifikimi i mediave sociale është çelësi për të zhbllokuar mundësitë e pafundme që mund t’ju ndihmojnë të keni sukses në përpjekjet tuaja. Nëse i përfshini këto hapa në strategjinë tuaj për t’u verifikuar, do të shihni rezultate. Mund të mos ndodhë brenda natës, por zbatimi i këtyre udhëzimeve do t’ju ndihmojë të forconi profilin tuaj dhe të krijoni një ndjekës që angazhohet me biznesin tuaj brenda dhe jashtë linje.
Burimi: Entrepreneur