Ndalimi i shitjes së makinave me benzinë dhe naftë në vitin 2030 është tashmë vetëm 80 muaj larg. Pesë vjet pas kësaj, një ndalim i mëtejshëm i makinave hibride do të fshijë tërësisht djegien e brendshme nga ekspozitat dhe oborret e reja, duke i lënë shoferët me një zgjedhje potencialisht të vështirë për të blerë një makinë elektrike ose me hidrogjen, ose të përpiqen të mbështeten në furnizimin në pakësim të modeleve të përdorura me benzinë dhe naftë.
Për shumë njerëz, përgjigjja do të jetë e qartë për blerjen e një makinë elektrike (EV), e cila deri në atë moment duhet të jetë pak më e mirë dhe shumë më e lirë se çdo gjë në shitje aktualisht. Por EV-të aktualisht përfaqësojnë një ulje të konsiderueshme të komoditetit dhe prakticitetit kur krahasohen me homologët e tyre të motorit me djegie të brendshme (ICE) të paktën për disa përdorues dhe si i tillë, ai afat po afrohet mjaft shpejt për shumë shoferë.
Pothuajse të gjithë e pranojnë nevojën për të dekarbonizuar udhëtimet rrugore dhe e pranojnë efektin që ka djegia e lëndëve djegëse fosile në mjedisin lokal dhe global. Por në të njëjtën kohë, njerëzit kanë më pak para për të shpenzuar dhe nuk mund të strehojnë gjithmonë automjete elektrike më të shtrenjta dhe ritualet e ndërlikuara të karikimit.
Pavarësisht afatit të afërt, ngurrimi i konsumatorëve madje mund të jetë në rritje. Hulumtimi nga Këshilltari i Forbes sugjeron se 62 % e njerëzve mendojnë se Mbretëria e Bashkuar nuk është gati për një ndalim në vitin 2030 dhe 42 % thonë se ndalimi duhet të hiqet tërësisht. Një studim i fundit i AA sugjeron se përqindja e pronarëve të makinave që konsiderojnë një EV po pakësohet pak, duke rënë nga rreth një e katërta në më pak se një e pesta gjatë viteve të fundit. Të dhënat nga Auto Trader pasqyrojnë këtë; interesi për automjetet e reja elektrike ka rënë me rreth dy të tretat.
Ndalimet e vitit 2030 dhe 2035 të benzinës dhe naftës
Makinat e përdorura me benzinë dhe naftë do të vazhdojnë të jenë të disponueshme pas datës nominale të ndërprerjes, thjesht nuk do të mund të blini ose të jepni me qira të reja. Kjo do të thotë se ndërsa furnizimi i makinave krejt të reja me djegie të brendshme të pastër do të ketë pushuar kryesisht pas shtatë vitesh, do të ketë ende disa në tregun e përdorur për aq kohë sa ato janë mekanikisht të zbatueshme.
Çmimet e makinave të përdorura me benzinë dhe naftë
Ne kemi përjetuar tashmë një pamje paraprake të këtij fenomeni. Vlera e makinave të përdorura është rritur vazhdimisht që nga kufizimet Covid të vitit 2020, për shkak të uljes së ofertës dhe rritjes së kërkesës – prodhimi i makinave të reja u mbyt nga bllokimet dhe problemet e zinxhirit të furnizimit, pushtimi i Rusisë në Ukrainë dhe mungesat globale të gjysmëpërçuesve. Më pak makina të reja që po ndërtohen do të thotë më pak makina për të hyrë në tregun e përdorur.
Çmimet e makinave elektrike të përdorura
Megjithatë, ka një përjashtim nga ky rregull. Ndërkohë që vlera e makinave me benzinë dhe naftë në tregun e përdorur po rritet, çmimi i automjeteve elektrike të përdorura po bie ndjeshëm. Shumë prej tyre kanë të bëjnë me shqetësimin në rritje për shpenzimet dhe praktikat e pronësisë së automjeteve elektrike. Makinat elektrike janë dukshëm më të shtrenjta se rivalët e tyre më të krahasueshëm me benzinë.
Servisi dhe riparimi i makinave elektrike
Përveç grindjeve të kuptueshme për çmimin e blerjes dhe prakticitetin, blerësit e mundshëm të EV janë të paqartë nëse garazhet vendase të palëve të treta që u kanë shërbyer shoferëve me benzinë dhe naftë për shumë dekada janë në gjendje të ofrojnë të njëjtin shërbim për shoferët elektrikë pasi makinat e tyre janë jashtë garancisë.
Por duke pasur parasysh mundësinë që një numër i konsiderueshëm i makinave “konvencionale” të mbeten pas vitit 2030, edhe nëse ato bëhen më të shtrenjta nga dita në ditë, shumë garazhe më të vogla do të zgjedhin të specializohen.
Marrë nga Scan