Gjatë viteve të fundit, prototipet e ngritjes dhe uljes vertikale elektrike (eVTOL) janë zbuluar nga kompani si Airbus, Boeing, Volocopter GmbH dhe Joby Aviation në një përpjekje për të zënë vendin e tyre në sektorin në rritje të lëvizshmërisë ajrore urbane.
Por ky start-up izraelit po kërkon të veçojë veten nga paketa duke ndërtuar një eVTOL të projektuar për përdorim nga masat.
“Shumica dërrmuese e tregut shkon në anën komerciale, e-taksitë, taksitë elektrike dhe autobusët… AIR, bazuar në teknologjinë tonë, është makina private e kategorisë që po sjell disponueshmëri të lartë të trafikut ajror për shumicën e njerëzve”, tha CEO dhe bashkëthemeluesi i AIR, Rani Plaut.
Ai parashikon eVTOL-in e kompanisë së tij, të përdoret për udhëtime të shkurtra mbi trafikun e qytetit ose udhëtimet e kohës së lirë, por pranon se ka një sërë pengesash rregullatore për t’u hequr përpara se kjo të bëhet realitet.
Megjithatë, ai shpreh besimin se AIR ONE tashmë përmbush shumicën e rregulloreve ekzistuese dhe do të jetë i lehtë dhe i sigurt për t’u përdorur.
“Stërvitja e fluturimit të AIR ONE është një proces shumë shumë i shkurtër. Ne po e mbështjellim përdoruesin në thelb me këtë softuer. Do të thotë, avioni nuk fluturon vetë, por ju e përdorni duke pyetur avionin, duke përdorur shkopin, se çfarë dhe pastaj avioni e përkthen atë në manovra,” tha Plaut.
EVTOL i AIR është ende në fazën e testimit dhe së fundmi ka arritur një arritje kyçe duke përfunduar fluturimin e parë pa pilot të avionit.
Fluturimi i ardhshëm testues i AIR do të ketë dikë në bord, tha Plaut.
Në pritje të miratimit rregullator, kompania shpreson se prototipi i tyre do të dalë në treg në fund të vitit 2024 me një çmim bazë prej rreth 140,000 €.
Shpejtësia mesatare e përditshme do të jetë rreth 160 km/h në një lartësi prej 366 m, tha Plaut.
Burimi: Euronews