Google ndryshoi logon e Chrome në fillim të këtij viti, për herë të parë që nga viti 2014. Logoja e re e Chrome ka disa ndryshime delikate nga më parë, falë mungesës së hijeve, përmasave paksa të ndryshme dhe ngjyrave më të ndritshme. Shumica e përdoruesve të Chrome mund të mos e kishin vënë re prezantimin e tij në Chrome 100, por Google kishte eksperimentuar me dizajne shumë më radikale që nuk u zgjodhën.
Disa nga propozimet më të habitshme përfshinin forma krejtësisht të ndryshme për logon e Chrome ose ndarjen e ngjyrave me kufij të bardhë. “Në fazën eksploruese, ne provuam të gjitha llojet e ideve; qoshe zbutëse, gjeometri të ndryshme, nëse duhen ndarë apo jo ngjyrat me të bardhën,” shpjegon Thomas Messenger, një dizajner vizual në Google. “Ne gjithashtu provuam opsione që u larguan më tej nga forma e përgjithshme që kemi përdorur për 12 vitet e fundit.“
Një ide ishte që logoja e Chrome të ndryshohej në një pamje portokalli më të djegur, e cila do të dukej më e përshtatshme për shfletuesin Firefox të Mozilla-s. Në fund të fundit, Google nuk rrezikoi dhe qëndroi një ridizajnim delikat që mbajti në vend katër ngjyrat e dallueshme të logos së Chrome. “Ne e dinim se sa mirë njiheshin katër ngjyrat e Google dhe përbërja rrethore, kështu që vendosëm të mos devijojmë shumë nga kjo,” thotë Messenger.
Google testoi një sërë ndryshimesh ngjyrash, gradienti dhe proporcioni në kontekste të ndryshme dhe përfundimisht krijoi personalizime specifike për OS. Në Windows 10 dhe Windows 11, ikona e Chrome ka më shumë një gradient, ndërsa ngjyrat më të ndritshme janë të dukshme në ikonën në Chrome OS pa gradient. Google madje shkoi për një pamje më 3D në macOS për t’u përshtatur me pjesën tjetër të sistemit operativ të Apple.
Nëse po pyesni nëse ikona e Chrome nga 2014 mund të rikthehet, Google nuk e përjashton atë. “Kurrë mos thuaj kurrë”, thotë Elvin Hu, një projektues i ndërveprimit të përvojës së përdoruesit në Google. “Ne kemi hetuar ikonat e aplikacioneve të personalizuara dhe kemi gjetur se çdo platformë ka nivele të ndryshme mbështetjeje për të. Ndoshta një ditë do ta rikthejmë atë si një opsion në platformat që e mbështesin atë.”
Burimi: The Verge