A ju kujtohet se ku keni qenë herën e parë që keni parë fustanet e çuditshme të couture të Maison Valentino të veshura me një kast të larmishëm modelesh në pasarelë? Angazhimi i Valentinos në inkluzivitet përforcohet me çdo sezon që kalon, gjë që na sjell te triku më i fundit i shtëpisë – Valentino Beauty.
Projektuar nga drejtori krijues Pierpaolo Piccioli, tre fjalë mund të përshkruajnë më së miri atë që do të vijë me Valentino Beauty: veçantia, ekstravaganca dhe eksperimentimi. Me eksperimentimin si fjalën operative këtu, Valentino Beauty do të debutojë me 50 nuanca fondatine, 40 nuanca buzëkuqësh dhe një sërë produktesh “me shumë përdorime, me shumë përfundime, që flasin për lirinë e shprehjes dhe individualitetin që qëndron në thelbin e markës, sepse të gjithë janë të bukur në mënyrën e tyre”,-shpjegon brandi. Buzëkuqet dhe paletat e eyeshadow arrijnë në raste të rimbushura që inkurajojnë përdoruesit të përziejnë dhe të përputhin nuancat për t’iu përshtatur shijes së tyre.
Piccioli gjithashtu doli nga laboratori i kimistëve dhe prapa lenteve për të xhiruar sfilatën e ardhshme, e cila përmban 16 talentë që përfaqësojnë secilën nga nuancat e Valentino.
“Bukuria është një kompleksitet i zgjidhur përmes dashurisë. Bukuria është demokratike. Unë shikoj në identitetin e secilit individ, veçantinë që përfshin diversitetin dhe përfshirjen. Bukuria ka të bëjë me hijeshinë. Hijeshia është diçka që nuk mund ta përshkruash, është një perceptim, diçka që më jep emocione, është një lidhje. Për Make up vizioni im është Rosso Valentino 22, në formimin e 16 personave“,-thotë Piccioli në një deklaratë.
Koleksioni i plotë do të zbulohet më 31 maj, përpara fillimit të tij në të gjithë botën në gusht 2021.
Burimi: Elle