Markat e preferuara të gjeneratës Z, në terma absolutë, nuk janë shumë të ndryshme nga preferencat e gjeneratave të tjera, me Walmart, Google dhe Netflix që renditen lart. Por kur bëhet fjalë për markat që bëjnë më të mirën me Gen Z në krahasim me të moshuarit e tyre, lista tronditet në mënyrë dramatike.
Kjo renditje përdor të dhënat e preferencave të konsumatorëve nga Morning Consult për të treguar se cilat marka favorizohen në mënyrë të konsiderueshme nga Gen Z kur krahasohet me publikun e gjerë. Renditja e një marke përcaktohet nga ndryshimi i favorizimit midis përgjigjeve të sondazhit të Gen Z dhe mesatares së të gjithë të anketuarve të rritur në SHBA.
Shënim: Gen Z është gjenerata e lindur mes viteve 1997-2012. Favoriteti në këtë renditje matet duke përdorur përqindjen e një brezi që tha se kishte një opinion “shumë” ose “disi” të favorshëm për markën e përmendur.
Markat e preferuara nga Gen Z
Krahasuar me Millennials, Gen X dhe Boomers, të cilët mund të mos ju interesojnë kaq shumë këto 20 marka, Gen Z – aktualisht midis 9-25 vjeç – i pëlqen ato. Le të zhytemi në:
Çuditërisht, TikTok zë vendin e parë. Aplikacioni që përdoret shpesh për të tallur brezat e vjetër dhe që në shumë mënyra është një reflektim i kulturës së Gen Z, është 30 pikë më i favorshëm për brezin e ri se të tjerët.
Anëtarët e Gen Z janë vendasit e parë të vërtetë digjital – që do të thotë se ata u rritën në epokën e teknologjisë digjitale. Si rezultat, shumë nga markat e tyre të preferuara janë ose një lloj platforme e mediave sociale dhe/ose shërbim digjital, si Apple Pay, Snapchat ose Spotify. Në fakt, tetë nga 10 të preferuarat kryesore të Gen Z në listën e mësipërme janë marka digjitale.
Një tipar tjetër dallues i konsumatorëve në këtë gjeneratë është se ata kanë më shumë gjasa të kujdesen për etikën e markës dhe konsumin e qëndrueshëm sesa gjeneratat e tjera.
Megjithatë, një markë në mesin e 20 më të mirave të tyre që kundërshton atë ndjenjë është kompania kineze e veshjeve, Shein. Modeli i kësaj kompanie të modës së shpejtë promovon një kulturë të transporteve masive të veshjeve dhe si rrjedhim, mbeturinave të veshjeve – duke e larguar atë nga ndërgjegjja për mjedisin. Shein gjithashtu është vënë nën kritika kohët e fundit për shkeljen e ligjeve të punës në objektet e saj të prodhimit kinez. E megjithatë, 44% e Gen Zs kanë një përshtypje të mirë për markën, dhe kjo është veçanërisht e mirë me gratë e Gen Z.
Është interesante se anëtarët e Gen Z në SHBA janë gjithashtu grupi i parë që kanë ndërgjegjësim të fortë për markat kineze në përgjithësi.
Gen Z vs. Millennials
Dy gjenerata që shpesh bashkohen së bashku, Gen Z dhe Millennials kanë disa dallime të konsiderueshme kur bëhet fjalë për markat e tyre të preferuara. Ja një vështrim i shkurtër i disa prej markave që bëjnë më mirë me Gen Z në krahasim me Millennials në mënyrë specifike, duke përdorur ndryshimin e favorizimit:
- TikTok: 14.2
- Crocs: 13.4
- Pixar: 8.1
- Morfa: 6.1
Krahasuar me fqinjët e tyre të gjeneratave, një markë interesante është Crocs, të cilat pothuajse 60% e Gen Z-ve e shohin si të favorshme krahasuar me vetëm 46% të Millennials.
Markat e preferuara të Gen Z në përgjithësi
Ndërsa Gen Z e dallon veten nga gjeneratat e vjetra në shumë mënyra, shumë nga të preferuarat e përgjithshme ende përputhen me të gjithë të tjerët.
Heqja e rezultatit të diferencës së favorshmërisë zbulon se shumë nga markat më të njohura në përgjithësi ende fitojnë, si Netflix, Google dhe Amazon.
Trendet e Gen Z
Në përgjithësi, raporti zbuloi se është e vështirë për markat të fitojnë me Gen Z. Në të gjitha markat që u shënuan, 33% e publikut të gjerë amerikan i vlerësoi ato si të favorshme, por për të anketuarit e Gen Z numri ra në 27%.
Në përgjithësi, Gen Z tenton të vlerësojë konsumin e vetëdijshëm dhe më pas, markat që mund të përmbushin ato pritshmëri. Shërbimet dhe produktet digjitale janë gjithashtu të mira me këtë brez që nuk ka njohur kurrë një botë pa internet.
Ndërsa gjithnjë e më shumë Gen Zs hyjnë në tregun e punës dhe rritin fuqinë e tyre konsumatore, ata do të jenë një brez i rëndësishëm për t’u parë.
Burimi: Visual Capitalist