Me apo pa syze, WWDC e këtij viti ka të bëjë me AR

Softueri i Apple është shumë i mirë, në përgjithësi. Edhe pse kompania ka përhapur fokusin e saj në më shumë platforma se kurrë – macOS dhe iOS dhe iPadOS dhe tvOS dhe watchOS dhe çfarëdo softueri që Apple ka ndërtuar për makinën e saj që ndoshta do të vijë një ditë dhe kufjet e saj që pothuajse me siguri që do të vijnë së shpejti AR / VR – ato platformat kanë vazhduar të jenë të shkëlqyera. Ka kohë që kemi pasur një fiasko të stilit të Apple Maps; gabimet më të mëdha që bën Apple tani janë shumë më tepër në nivelin e vendosjes së shiritit të URL-së Safari në pjesën e gabuar të ekranit.

Megjithatë, ajo që sjell gjithë ai sukses dhe pjekuri është një ndjenjë se softueri i Apple është… i përfunduar – ose të paktën shumë afër. Gjatë dy viteve të fundit, njoftimet e softuerit të kompanisë në WWDC kanë qenë pothuajse ekskluzivisht përsëritëse dhe shtuese, me disa ndryshime të mëdha. Njoftimet e mëdha të iOS të vitit të kaluar, për shembull, ishin disa përmirësime të cilësisë së jetës në FaceTime dhe disa lloje të reja ID që funksionojnë në Apple Wallet. Përndryshe, Apple kryesisht sapo ka nxjerrë menytë e reja të cilësimeve: kontrolle të reja për njoftimet, cilësimet e modalitetit të fokusit, mjetet e privatësisë – diçka e tillë.

Kjo nuk është një gjë e keqe! Nuk është as fakti që Apple është ndjekësi më i mirë i shpejtë në biznesin e softuerit, jashtëzakonisht i shpejtë për të përshtatur dhe lustruar idetë e reja të të gjithëve për softuerin. Pajisjet e Apple janë të mbushura me veçori, jetëgjata, të qëndrueshme dhe të përdorshme sa çdo gjë që do të gjeni kudo. Shumë kompani përpiqen të rishpikin gjithçka gjatë gjithë kohës pa asnjë arsye dhe përfundojnë duke krijuar probleme aty ku nuk ekzistonin. Apple nuk është asgjë nëse nuk është një makinë jashtëzakonisht efikase, dhe kjo makinë është duke punuar shumë duke përmirësuar çdo piksel që krijojnë pajisjet e saj.

Por ne jemi në një pikë kthese në teknologji që do të kërkojë më shumë nga Apple. Tashmë është mjaft e qartë se AR dhe VR janë gjëja tjetër e madhe e Apple, industria tjetër e supozuar e madhe pas smartphone-it. Apple nuk ka të ngjarë të tregojë një kufje në WWDC, por ndërsa realiteti i shtuar dhe virtual vijnë në jetën tonë më të madhe, gjithçka në lidhje me mënyrën se si ne përjetojmë dhe ndërveprojmë me teknologjinë do të duhet të ndryshojë.

Apple ka treguar AR për vite, sigurisht. Por gjithçka që shfaqet janë demonstrime, gjëra që mund të shihni ose bëni në anën tjetër të kamerës. Ne kemi parë shumë pak nga kompania se si mendon se pajisjet AR do të funksionojnë dhe si do t’i përdorim ato. Kompania që i pëlqen të përgjërohet për pajisjet e saj hyrëse do të ketë nevojë për disa të reja dhe një paradigmë të re softuerike për t’u përshtatur. Kjo është ajo që do të shohim këtë vit në WWDC.

E mbani mend vitin e kaluar, kur Apple tregoi se mund të bënit një foto të një copë letre me iPhone tuaj dhe ajo automatikisht do të skanonte dhe njihte çdo tekst në faqe? Live Text është një veçori AR deri në fund: është një mënyrë për të përdorur kamerën e telefonit tuaj dhe AI ​​për të kuptuar dhe kataloguar informacionin në botën reale. E gjithë industria e teknologjisë mendon se kjo është e ardhmja – kjo është ajo që bën Google me Maps dhe Lens dhe ajo që Snapchat po bën me lentet dhe filtrat e saj. Apple ka nevojë për shumë më tepër nga erdhi Live Text.

Teksti i drejtpërdrejtë është një veçori AR deri në fund. Imazhi: Apple

Nga një këndvështrim i thjeshtë UI, një gjë që AR do të kërkojë është një sistem shumë më efikas për marrjen e informacionit dhe kryerjen e detyrave. Askush nuk do të mbajë syze AR që u dërgojnë reklama dhe njoftime lajmesh të Apple Music çdo gjashtë minuta, apo jo? Dhe aplikacionet me ekran të plotë që kërkojnë vëmendjen tuaj të veçantë do të jenë gjithnjë e më shumë një mënyrë e së shkuarës.

Mund të marrim disa sugjerime se si do të duket: tingëllon sikur “përdorni telefonin tuaj pa u humbur në telefonin tuaj” do të jetë një temë në WWDC të këtij viti. Sipas Mark Gurman të Bloomberg, ne mund të shohim një ekran kyç të iOS që tregon informacione të dobishme pa kërkuar që ju të zhbllokoni telefonin tuaj. Një iPhone më i vështruar duket si një ide e shkëlqyer dhe një mënyrë e mirë për t’i mbajtur njerëzit teksa hapin telefonin e tyre për të kontrolluar motin duke gjetur veten thellë në një vrimë TikTok tre orë e gjysmë më vonë. E njëjta gjë vlen edhe për “miniaplikacionet interaktive” të përfolura, të cilat do t’ju lejojnë të kryeni detyrat themelore pa pasur nevojë të hapni një aplikacion. Dhe, nëse modaliteti i fokusit merr disa përmirësime të përfolura – dhe veçanërisht nëse Apple mund ta bëjë modalitetin e fokusit më të lehtë për t’u konfiguruar dhe përdorur – ai mund të jetë një mjet vërtet i dobishëm në telefonin tuaj dhe një mjet krejtësisht thelbësor në syzet tuaja AR.

Ne gjithashtu do të presim që Apple të vazhdojë t’i afrojë pajisjet e saj shumë më afër së bashku për sa i përket asaj që bëjnë dhe si e bëjnë atë në një përpjekje për ta bërë të gjithë ekosistemin e saj më të përdorshëm. Me një linjë pothuajse të plotë të Mac-ëve dhe iPad-ve që funksionojnë në çipin M të Apple – dhe ndoshta një linjë të plotë pas WWDC nëse më në fund shfaqet Mac Pro i shumëpritur – nuk ka asnjë arsye që pajisjet të mos ndajnë më shumë ADN. Universal Control, i cili ishte ndoshta njoftimi më emocionues i iOS 15, edhe nëse nuk doli deri në shkurt, është një shembull i mirë se si duket për Apple që të trajtojë ekranet e saj të shumta si pjesë e një ekosistemi. Nëse iOS 16 sjell multitasking të vërtetë në formë të lirë në iPad, një iPad në një dok tastierë është në thelb një Mac. Apple përdoret për të shmangur atë afërsi; tani, duket se po e përqafon atë. Dhe, nëse i sheh të gjitha këto pajisje në fund të fundit si shoqëruese dhe aksesorë të një palë syze AR, do t’i duhen të gjitha për ta bërë mirë punën.

Hera e fundit që Apple kishte një ide vërtet të re për mënyrën se si i përdorim pajisjet ishte në vitin 2007 kur u lançua iPhone. Që atëherë, industria ka qenë në një rrugë duke u përmirësuar dhe modifikuar pa u shkëputur kurrë nga bazat e multitouch. Por AR do t’i thyejë të gjitha këto. Nuk mund të funksionojë ndryshe. Kjo është arsyeja pse kompanitë po punojnë në ndërfaqet nervore, duke u përpjekur për të përsosur kontrollin e gjesteve dhe duke u përpjekur të kuptojnë se si të shfaqin gjithçka, nga teksti i përkthyer te hartat dhe lojërat në një ekran të vogël përpara fytyrës suaj. Meta tashmë po dërgon dhe shet idetë e saj më të mira; Google po dalin në formën e veçorive të “Lens” dhe videove të zhurmshme. Tani, Apple duhet të fillojë t’i tregojë botës se si mendon se funksionon një e ardhme AR. Me apo pa kufje, kjo do të jetë historia e WWDC 2022.

Burimi: The Verge