Në rast se na duhej një arsye tjetër për të mos i besuar Facebook-ut dhe kompanisë së tij mëmë Meta – dhe efektit të përgjithshëm që gjigandi i teknologjisë ka në kulturën tonë – Media Matters sapo na dha një të tillë.
Media Matters identifikoi mbi 150 reklama që përdorin sharjen anti-LGBTQ “groomer” – një person që pastron dhe kujdeset për një kafshë – në vitin 2022, duke i siguruar Facebook të paktën 13,600 dollarë fitim. Këto reklama i akuzojnë njerëzit si kujdestarë, një fjalë që nënkupton se personat LGBTQ kërkojnë të “groom” të miturit. Taktika e pabazë e frikës filloi të ngrihej në diskursin publik si pjesë e retorikës së përdorur për të miratuar politika konservatore mbi të rinjtë LGBTQ, si mohimi i fëmijëve transgjinorë që afirmojnë kujdesin shëndetësor dhe përfshirjen në sportet shkollore. Disa ekstremistë anti-LGBTQ kanë etiketuar të rriturit LGBTQ dhe ata që i mbështesin ata si “groomer”, duke u mbështetur në një ide të vjetër urrejtjeje se njerëzit LGBTQ janë grabitqarë. Fjala “groomer” është rritur vazhdimisht në trendet e Google që nga viti 2014.
Pra, nuk është për t’u habitur që ekstremistët e ekstremit të djathtë do të përdorin termin në reklamat e tyre në mediat sociale. Por kjo fjalë është padyshim gjuhë e urrejtjes – që do të thotë se shkel politikat e Metës dhe nuk mund të postohet në faqe. Mbi 150 reklama me urrejtje rrëshqitën nëpër të çara, sipas raportit Media Matters. Meta nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment nga Mashable.
Media Matters zbuloi se reklamat “groomer” kanë fituar mbi një milion impressions. Meta nuk arriti të hiqte afro 100 reklama pasi grupi i raportoi ato, edhe pse Meta e ka deklaruar qartë se retorika “groomer” shkel politikat e saj.
Kjo vjen vetëm një muaj pasi Media Matter raportoi për 134 reklama që përdorën retorikë “groomer” në platformën e Metës. Vetëm 40 nga ato reklama u hoqën dhe 19 reklama të reja janë shfaqur që atëherë.
Burimi: Mashable