Nike njoftoi të hënën blerjen e RTFKT, një kompani që prodhon atlete digjitale, shenja më e fundit që gjiganti i veshjeve sportive sheh potencial të madh financiar në realitetin e ri zhytës të panjohur si metaverse.
Business Insider kohët e fundit raportoi për përpjekjet e gjera metaverse të Nike, të cilat përfshijnë gjithashtu video lojëra dhe krijimin e një Studio Metaverse. Ndërsa Nike po ndërton aftësi në shtëpi, blerja e RTFKT mund ta përshpejtojë atë punë duke pasur parasysh pozicionin e avancuar të RTFKT kur bëhet fjalë për koleksionet digjitale që mund të futen në botë virtuale dhe video lojëra.
Analisti i Stifel Jim Duffy tha se blerja mund të “përshpejtojë lançimin e shumëpritur të CryptoKicks”, ose atleteve virtuale Nike.
RTFKT, e cila filloi në vitin 2020, aktualisht ka 15 punonjës dhe ka mbledhur 9.42 milionë dollarë nga investitorët, sipas PitchBook. Kompania vlerësohej në 33 milionë dollarë në maj. Mbledhja e fondeve të tij përfshinte një raund prej 8.12 milionë dollarësh të udhëhequr nga Andreessen Horowitz, sipas PitchBook.
Ndërsa më pak se dy vjeç, RTFKT tashmë ka bërë bujë, duke përfshirë shitjen e atleteve digjitale në 7 minuta, prej 3.1 milionë dollarësh. Ai gjithashtu bëri një bashkëpunim me stilistin e famshëm të atleteve Jeff Staple dhe një tjetër me artistin e njohur japonez Takashi Murakami që ka gjeneruar 65 milionë dollarë në transaksione në më pak se tre javë.
Në Twitter, analisti i atleteve Chris Burns tha se RTFKT ka ndikim të madh.
Por Nike ende nuk ka fituar mbi kritikët që vënë në dyshim vlerën e atleteve digjitale, veçanërisht për një kompani që historikisht është e fokusuar në plotësimin e nevojave të atletëve elitë.
“Kompania që bën marketing më mirë se çdo kompani në historinë njerëzore është gati të fillojë të tregtojë gjëra që nuk i nevojiten askujt dhe që kanë një marzh fitimi (pak a shumë) 100 për qind”, shkroi gazetari i vjetër i atleteve Russ Bengtson në Twitter.
Nike ka bërë gjashtë blerje që nga viti 2018, sipas PitchBook. Çdo kompani është fokusuar në anën digjitale të shitjes me pakicë, duke përfshirë kompanitë që punojnë rreth mësimit të makinerive, analitikës parashikuese dhe blerjeve digjitale.
Plani aktual i biznesit të Nike, të cilin e quan Consumer Direct Acceleration, sillet rreth shitjeve digjitale dhe direkte.
Burimi: Insider