Fillimisht Facebook, tani Nike?
Gjigandi i veshjeve ka hedhur hapat e parë drejt metaversit. Kompania me bazë në Oregon ka paraqitur disa marka të reja tregtare këtë javë që tregojnë qëllimin e saj për të prodhuar dhe shitur atlete dhe veshje virtuale të markës Nike.
Sipas Zyrës së Patentave dhe Markave të SHBA-së, Nike paraqiti aplikime më 27 tetor për “Nike”, sloganin e famshëm të markës “Just Do It” dhe logon e saj swoosh. Të nesërmen u depozituan edhe dy aplikime të tjera, për logot “Air Jordan” dhe “Jumpman”. Në total janë dorëzuar shtatë aplikime të ndryshme.
“Nike po mbron markat e tyre tregtare për këtë epokë të re,” tha Josh Gerben, një avokat i markave tregtare.
Njerëzit e njohur me strategjinë e kompanisë thanë se hapësira është një prioritet për markën dhe konsumatorët mund të presin të shohin më shumë paraqitje virtuale në muajt në vijim.
Përveç kërkesave për marka tregtare, Nike po kërkon gjithashtu të punësohet në hapësirë. Sipas një kërkimi të vendeve të punës në Nike, kompania kohët e fundit postoi vende të lira për një projektues të materialeve virtuale të këpucëve dhe roleve të tjera të dizajnit virtual. Listimet e vendeve të punës, të publikuara më 23 tetor, thanë, “ky rol qëndron në grupin e Krijimit të Produkteve Digjitale, një ekip që fokusohet në ndezjen e revolucionit digjital dhe virtual në Nike”.
Regjistrimet e markës tregtare “janë shumë qartë një shenjë e kësaj ideje të metaverse”, tha Gerben. “Ata po paraqesin aplikacione të reja për markat kryesore të kompanisë, duke thënë se do të lançojnë dhe fillojnë të shesin veshje virtuale, kapele, këpucë, në botën online dhe virtuale.”
Sipas Gerben, markat e reja gjithashtu ofrojnë mbrojtje shtesë të Nike në rast se të tjerët përpiqen të përdorin markën në një mënyrë të palicensuar.
“Nëse doni të kontrolloni markat tuaja tregtare në atë botë, do të jetë më e lehtë nëse keni vetëm regjistrime për mallra virtuale,” tha ai. Gerben tha se regjistrimet e markave tregtare do t’i shtojnë vlerë portofolit të përgjithshëm të markës pasi markat tregtare janë një formë pronësie.
Ndërsa Nike përgatitet për botën virtuale, bota e saj fizike është ndikuar së fundmi nga problemet e zinxhirit të furnizimit. Në raportin e saj më të fundit të të ardhurave, më 23 shtator, kompania uli perspektivën e saj fiskale për vitin 2022 për të llogaritur kohët më të gjata të tranzitit, mungesat e fuqisë punëtore dhe mbylljet e zgjatura të prodhimit në Vietnam.
Aksionet e Nike janë rritur me 18% nga viti në vit, duke e vendosur vlerën e saj të tregut në më shumë se 265 miliardë dollarë.
Burimi: CNBC