Bashkimi Evropian është një hap më afër ndalimit të shitjeve të makinave të reja me gaz. Parlamenti Evropian ka votuar në favor të një marrëveshjeje të Këshillit që kërkon që të gjitha makinat dhe furgonët e rinj të pasagjerëve të prodhojnë zero emetime deri në vitin 2035. Masa rishikon gjithashtu objektivat e 2030-ës. Zyrtarët tani do të kërkojnë që të paktën 25% e shitjeve të makinave (dhe 17% e furgonëve) të jenë modele me emetim zero, nëse një kompani dëshiron të kualifikohet për stimuj midis 2025 dhe 2029. Nxitja do të zhduket në vitin 2030.
Rregullat e reja i ngarkojnë Komisionit Evropian që të vëzhgojë arritjet e botës reale. Ajo do të ketë deri në vitin 2025 për të zhvilluar një mënyrë për të raportuar të dhënat mbi emetimet e “ciklit të plotë të jetës” së makinave të shitura në BE dhe do të gjurmojë hendekun midis kufijve të emetimeve dhe të dhënave të konsumit real duke filluar nga viti 2026. Nga fundi i Në vitin 2025, Komisioni do të publikojë përditësime çdo dy vjet për të vlerësuar progresin drejt transportit me emetime zero.
Këshilli ende duhet të miratojë tekstin përpara se ai të publikohet në Gazetën Zyrtare të BE-së dhe të hyjë në fuqi. Masa heq rregullat e tranzicionit të para 2035 për prodhuesit e makinave të veçanta që prodhojnë më pak se 10,000 makina të reja ose 22,000 furgona të reja në vit, dhe ata që prodhojnë më pak se 1,000 makina në vit do të jenë ende të përjashtuar.
Megjithatë, ky miratim përfundimtar është kryesisht një formalitet dhe lëvizja shumëvjeçare e BE-së drejt ndalimit të shitjes së makinave me gaz ka pasur tashmë efektin e synuar. Prodhuesit si GM, Stellantis, Volvo dhe VW tashmë planifikojnë të ndalojnë të gjitha shitjet e makinave me motorë me djegie në rajon (dhe ndonjëherë në mbarë botën) deri në vitin 2035 ose më herët, ndërsa markat si Renault janë zotuar të elektrizojnë pjesën më të madhe të linjës së tyre që në vitin 2025. Ndryshimi është duke ecur mirë – është vetëm një çështje se cilat kompani përfundojnë të parat.
Burimi: Engadget