Apple Inc. po punon për një shërbim abonimi për iPhone dhe produkte të tjera harduerike, një lëvizje që mund ta bëjë pronësinë e pajisjeve të ngjashme me pagesën e një tarife mujore për aplikacionin, sipas njerëzve me njohuri për këtë çështje.
Shërbimi do të ishte shtytja më e madhe e Apple deri më tani në shitjet e përsëritura automatikisht, duke i lejuar përdoruesit të abonohen në hardware për herë të parë – në vend të shërbimeve digjitale. Por projekti është ende në zhvillim, thanë njerëzit, të cilët kërkuan të mos identifikohen sepse nisma nuk është shpallur.
Miratimi i abonimeve harduerike, i ngjashëm me një program auto-leasing, do të ishte një ndryshim i madh strategjie për një kompani që përgjithësisht ka shitur pajisje me kosto të plotë, ndonjëherë me këste ose me subvencione nga operatori. Mund të ndihmojë Apple të gjenerojë më shumë të ardhura dhe ta bëjë më të lehtë për konsumatorët që të harxhojnë mijëra dollarë për pajisje të reja.
Tashmë, iPhone është burimi më i madh i shitjeve të Apple, duke gjeneruar gati 192 miliardë dollarë vitin e kaluar – më shumë se gjysma e të ardhurave të kompanisë.
Ideja është që procesi i blerjes së një iPhone ose iPad të jetë i barabartë me pagesën për ruajtjen e iCloud ose një abonim në Apple Music çdo muaj. Apple po planifikon t’i lejojë klientët të abonohen në pajisje me të njëjtën llogari Apple ID dhe App Store që përdorin për të blerë aplikacione dhe për t’u abonuar në shërbime sot.
Programi do të ndryshonte nga një program me këste në atë që tarifa mujore nuk do të ishte çmimi i pajisjes i ndarë në 12 ose 24 muaj. Përkundrazi, do të ishte një tarifë mujore ende e pacaktuar që varet nga cila pajisje zgjedh përdoruesi.
Kompania ka diskutuar lejimin e përdoruesve të programit që të ndërrojnë pajisjet e tyre me modele të reja kur të dalë hardware i ri. Historikisht lëshon versione të reja të pajisjeve të saj kryesore, duke përfshirë iPhone, iPad dhe Apple Watch, një herë në vit.
Apple ka punuar në programin e abonimit për disa muaj, por projekti u vendos së fundmi në një përpjekje për të nisur më shpejt një shërbim “blej tani, paguaj më vonë”. Sidoqoftë, shërbimi i abonimit ende pritet të nisë në fund të vitit 2022, por mund të vonohet në 2023 ose të përfundojë duke u anuluar, thanë njerëzit.
Abonimet ka të ngjarë të menaxhohen përmes llogarisë Apple të një përdoruesi në pajisjet e tyre, përmes App Store dhe në faqen e internetit të kompanisë. Ka të ngjarë të jetë gjithashtu një opsion në arkë në dyqanin online të Apple dhe në vendndodhjet e tij fizike me pakicë. Llogaritë e Apple zakonisht lidhen me kartën e kreditit ose të debitit të një përdoruesi.
Burimi: Bloomberg