Për shumicën e sipërmarrësve, themelimi i tre kompanive me rritje të shpejtë do të ishte si gjetja e gralit të shenjtë dhe më pas gjetja edhe dy herë të tjera. Për Paul Lewis, të qenit një sipërmarrës serial ndihet më shumë si një “sëmundje”. Themeluesi tre herë e krahason prirjen e tij për të ndjekur ide të reja biznesi me një vuajtje që nuk mund të shërohet. “Unë do të hyj në një dyqan karrem dhe do të përpiqem të kuptoj se si duket P&L e pronarit,” thotë Lewis. “Nuk mund ta fik.”
Lewis themeloi kompaninë e tij të parë të teknologjisë, firmën e monitorimit të rrjetit MC Squared, si student kolegji në 1988 dhe e rriti atë mjaft shpejt për të marrë vendin nr. 115 në listën Inc. 5000 të kompanive private me rritje më të shpejtë në SHBA në 1994. Pesë vjet më vonë, ai ia shiti biznesin Volt Information Services. Lewis themeloi më pas kompaninë e rikuperimit të të dhënave PG Lewis and Associates në 2002 dhe ia shiti firmës së konsulencës së biznesit Protiviti në 2006. Pasi kaloi 13 vitet e ardhshme duke punuar si ekzekutiv në një firmë sigurie dhe zbutjeje të rrezikut, Lewis ndjeu ngacmimin për të filluar një biznesin e tretë dhe themeloi kompaninë e ruajtjes kibernetike Calamu me bazë në New Jersey në 2019. Kompania ka mbledhur afro 20 milionë dollarë kapital investimi dhe është vlerësuar në më shumë se 90 milionë dollarë në 2022, sipas PitchBook.
Këtu janë tre nga këshillat e Lewis për ndërtimin e një kompanie me rritje të shpejtë.
- Kur jeni në dyshim, synoni lart.
Ndërsa ishte në kolegj, Lewis vuri re se një dyqan me video me qira po mbante gjurmët e qirave duke përdorur kartat e indeksit. Pasi sapo kishte projektuar një aplikacion për një klasë të shkencave kompjuterike që, me disa ndryshime, mund të përdorej për të mbajtur gjurmët më efektivisht se cilët klientë kishin marrë me qira cilat video, Lewis i kapërceu klasat të nesërmen, shkoi me makinë në dyqanin me qira dhe i tregoi pronarit sa kohë mund të kursente me sistemin e tij. I impresionuar, pronari e pyeti Lewis-in se sa donte t’i shiste atij aplikacionin. Lewis as nuk e kishte menduar se mund të paguhej për punën e tij. Qëllimi i tij i vetëm kishte qenë të siguronte të drejtat e mburrjes në kampus dhe ndoshta gjithashtu të siguronte një zbritje në qiratë e tij të ardhshme.
“Më duhej të thosha diçka, kështu që vendosa arbitrarisht për 300 dollarë, por isha aq nervoz sa ajo që doli nga goja ime ishte 3000 dollarë”, thotë Lewis. “Përpara se të korrigjoja veten, pronari tha “shitur”. Përvoja i mësoi Lewis një mësim të rëndësishëm: nëse një klient i mundshëm ju kërkon të përmendni një çmim, synoni lart. Nëse ata janë vërtet të interesuar, gjëja më e keqe që mund të ndodhë është se ata do të përgjigjen me një kundërofertë.
- Mos filloni një biznes, zgjidhni një problem.
Sipas Lewis, themelimi i një kompanie nuk fillon me një fletë letre të zbrazët dhe një seancë idesh. Pika fillestare, thotë ai, duhet të jetë gjithmonë identifikimi i një problemi që ju dini si ta zgjidhni. “Nëse jeni i pranishëm dhe i angazhuar me mjedisin tuaj, thjesht filloni të vini re gjëra – mundësi të vogla për përmirësim këtu dhe atje,” thotë ai. “Çdo kompani që kam nisur, shtysa nuk ka qenë kurrë ‘si mund të ndërtoj një biznes?’”.
Pasi të keni identifikuar problemin, hapi tjetër, sipas Lewis, është të punoni për zgjidhjen. “Filloni të pyesni njerëzit që ju besoni se çfarë mendojnë për idenë tuaj,” thotë ai. “Nëse ata ju thonë se është një ide e mrekullueshme, ka shumë të ngjarë që është bërë më parë – ose është thjesht një ide e tmerrshme. Kur dikush ju thotë, ‘nuk jam plotësisht i sigurt se e kuptoj’ ose ‘nuk e kuptoj , atëherë mund të jeni në diçka vërtet të re dhe të ndryshme.”
- Gjithmonë shkoni all-in në biznesin tuaj.
Një nga motot e Lewis-it për sipërmarrjen është: “Nëse nuk jeni all-in, nuk jeni fare në të“. E thënë thjesht, nuk do të keni sukses përmes gjysmë-masave. Për të ndërtuar një biznes të suksesshëm, duhet të futeni aty i tëri. Si nënkryetar ekzekutiv në një kompani të madhe konsulence, ku ai filloi divizionin e sigurisë kibernetike, Lewis kishte idenë për Calamu. Në vend që të fillonte të punonte mbi idenë si një fitim i dytë, Lewis vendosi t’i kushtonte të gjithë energjinë e tij biznesit të ri.
“Kur vura re një mundësi për të bërë diçka të re dhe emocionuese, dhashë dorëheqjen”, thotë ai. “Nuk u përpoqa ta ndërtoja natën ose ta ktheja në një projekt anësor. Më duhej të vendosesha në linjë dhe të angazhohesha”.
Edhe nëse startup-i juaj i ardhshëm nuk fillon, kjo nuk do të thotë që ju duhet ta mbyllni atë, sipas Lewis. “Startupet nuk dalin jashtë biznesit”, thotë ai. “Themeluesit largohen.”
Burimi: Inc.