Qarkullimi i përgjithshëm i zinxhirit të furnizimit, që tërheq 3 milionë italianë, e kalon një miliard investime në reklama për markat. Këto shifra kanë dalë nga vlerësimet e Observatorit të Marketingut.
Kurse shpenzimet për bashkëpunime mes markave dhe influencuesve do të kalojnë 400 milionë eurot këtë vit. Pra 400 milionë euro do të hyjnë në xhepat e influencuesve të cilët reklamat i publikojnë në rrjete sociale.
Kjo shifër e projektuar është 5% më shumë nga 2022-shi dhe 47% më shumë krahasuar me 2021-shin.
Rritje e vazhdueshme dhe e vazhdueshme
67% e të intervistuarve (nga 3500 përdorues të agjencive të marketingut, Premarka) synojnë të rrisin shpenzimet për marketing tek influencuesit dhe 23% dëshirojnë të shpenzojë më shumë se 40% të buxhetit në fushatat e influencuesve.
Fillimisht këta influencues e quanin reklamimin që bënin “këshilla për blerje”.
Ajo që është interesante, është se rreth 49% e konsumatorëve u besojnë pikërisht influencuesve për të blerë diçka. Kështu që padyshim po jetojmë në një kohë që “influencer” është profesion.
Që në vitet `50 produktet kanë nisur të kenë manuale përdorimi, por sot kjo e drejtë i është dhënë një pale të tretë, falë teknologjisë digjitale dhe mediave sociale. U është dhënë influencuesve, të cilët jo pak herë dalin me video dhe shpjegojnë përdorimin e produktit.
Marrë nga Tirana post