A është Carl Pei Steve Jobs i ri? Ekziston çdo shenjë që kjo është e mundur.
Kur themeluesi i Apple, Steve Jobs ndërroi jetë në vitin 2011, një pjesë e vogël e shpirtit të industrisë së teknologjisë vdiq me të. Ndërsa pasardhësi i tij Tim Cook padyshim e ka bërë kompaninë shumë më fitimprurëse, kohët kur fryma e inovacionit të Apple do të dërgonte periodikisht kulturën popullore në boshtin e saj kanë kaluar. Që atëherë, gjithçka ka qenë pak, mirë, e mërzitshme. Jo më pak kur bëhet fjalë për telefonat.
Apple ka vazhduar të modifikojë iPhone-in, pak nga pak, por lëshimi i një modeli të ri si iPhone 14 vështirë se e bën zemrën të lëkundet si dikur. Dhe ndërsa tregu është plot me rivalë të aftë Android, asnjëri nuk e ka thyer saktësisht modelin në aspektin e dizajnit, duke preferuar të kopjojnë kryesisht më të mirën e iPhone, vetëm me një çmim më të ulët.
Megjithatë, papritur gjërat po ndryshojnë, falë një kompanie të re të quajtur Nothing (Asgjë).
Çfarë është Nothing?
Nothing është një kompani teknologjike me bazë në Londër e themeluar në vitin 2020 nga sipërmarrësi suedez Carl Pei, bashkëthemeluesi i gjigantit kinez të elektronikës OnePlus. Ajo ka tërhequr disa investitorë me emër, duke përfshirë shpikësin e iPod Tony Fadell, bashkë-themeluesin e Twitch Kevin Lin, CEO i Reddit Steve Huffman dhe YouTuber Casey Neistat.
Deklarata e misionit të Nothing është: “Asnjë fjalim teknologjik konfuz. Pa emra qesharakë produktesh. Vetëm mjeshtëri, pasion dhe besim. Dhe produkte që jemi krenarë t’i ndajmë me miqtë dhe familjen tonë. E thjeshtë. Sepse teknologjia e bukur nuk duhet të jetë e komplikuar.”
Për të vendosur mish mbi ato kocka, ajo lançoi produktin e saj të parë, një palë kufje me valë të quajtur veshi (1), korrikun e kaluar. Me çmim 99 dollarë, kufjet tërhoqën komente të përziera për sa i përket cilësisë aktuale të audios. Por të gjithë ranë dakord se dizajni i tyre radikal dhe transparent ishte një gjë e bukur. Dhe suksesi i shitjeve pasoi, me kompaninë që arriti në 100,000 shitje vetëm brenda dy muajve të parë.
Kjo mund të jetë asgjë, megjithatë, në krahasim me atë që do të vijë më pas.
Agimi i Nothing Phone
Në mars, Nothing njoftoi lançimin e ardhshëm të smartphoni-t të saj të parë, Phone (1). Më pas, pas një mali zhurmash dhe rritjesh, pajisja u hap për para-porosi në fund të javës së kaluar, më 24 qershor.
Ashtu si kufjet, Phone (1) krenohet me pamjen transparente që e bën vërtet të dallohet nga turma. Dhe megjithëse nuk dimë shumë për atë që ka brenda, kjo nuk ka ndaluar një ton njerëzish të regjistrohen për porositë paraprake, të cilat kërkojnë një depozitë të pakthyeshme prej 20 £.
Telefoni Nothing do të jetë i disponueshëm vetëm në Evropë, Kinë dhe MB për momentin – jo në Amerikën e Veriut. Gjithsesi, pas vetëm dy ditësh, numri i para-porositjeve kishte kaluar 100 mijë. Në kohën e shkrimit, ai qëndron në 174,020 dhe rritet.
Do të mësojmë shumë më tepër kur prezantimi zyrtar të bëhet më 12 korrik në orën 08:00 PT / 11:00 ET / 16:00 BST, me një event në internet që ka të ngjarë të kujtojë ditët e lavdisë së Steve Jobs për bujë globale. Ndërkohë, interneti po gumëzhin me spekulime.
Pse Apple duhet të shqetësohet
Ajo që Nothing ka bërë është se i ka bërë njerëzit të emocionuar për lançimin e një telefoni të ri, dhe kur ishte hera e fundit që dikush mund ta thoshte këtë?
Dhe ajo që njerëzit janë kryesisht të ngazëllyer nuk është diçka e zakonshme si numri i megapikselëve në kamerë, apo bërthamave në procesor. Bëhet fjalë për faktin se Nothing nuk po riimagjinon se si duket dhe ndjehet një telefon… diçka që pak marka madje e kanë provuar në një dekadë.
Ndërkohë, Apple ka vazhduar të rrisë çmimin e telefonave të saj premium, duke ditur se për shumë të rinj, iPhone nuk është një pajisje teknologjike utilitare (dhe jo vetëm për të bërë iPhone-in më të mirë për fotografinë), por artikull mode. Dhe ky status i modës ka mbetur praktikisht i padiskutueshëm për 10 vitet e fundit.
Deklarata e misionit të Nothing është e mbushur me llojin e pasionit për të cilin ishte i njohur Steve Jobs dhe përdoret për të frymëzuar të tjerët. “Mund të ndjeni se diçka nuk është në rregull me teknologjinë,” këmbëngulin ata dhe nxisin: “Zhbërthejeni. Ndaloni ndjekjen. Dhe çmësoni gjithçka që ju ka mësuar industria. Ndryshon tani. Me Phone (1).”
Nëse do të ndodhë, sigurisht, mbetet për t’u parë. Telefoni mund të jetë i pakëndshëm dhe ne të gjithë mund ta harrojmë së shpejti.
Burimi: Creativebloq