Rritja e kostove të lëndëve të para, e përkeqësuar nga pushtimi rus i Ukrainës, mund të pengojë ëndrrën e shefit ekzekutiv të Tesla (TSLA.O) Elon Musk dhe drejtuesve të tjerë të automjeteve për të nxjerrë automjete elektrike më të përballueshme.
Rritja e çmimeve të nikelit, litiumit dhe materialeve të tjera kërcënon të ngadalësojë dhe madje të ndryshojë përkohësisht trendin afatgjatë të rënies së kostove të baterive, pjesa më e shtrenjtë e EV-ve, duke penguar adoptimin më të gjerë të teknologjisë, tha Gregory Miller, një analist në parashikuesin e industrisë Benchmark Mineral Intelligence.
Dhe kjo është në krye të një zinxhiri furnizimi tashmë të rrënuar nga pandemia COVID-19 dhe mungesa globale e çipave.
“Rritja e çmimeve të lëndëve të para sigurisht që ka potencialin të vonojë afatin kohor për barazinë e kostos midis automjeteve EV dhe ICE, gjë që mund të pengojë miratimin më të gjerë të EV,” tha Miller, duke iu referuar automjeteve me motor me djegie të brendshme që dominojnë tregun.
Ky vit mund të shënojë rritjen e parë nga viti në vit në çmimin mesatar të baterive litium-jon, tha ai.
Konflikti në Ukrainë vetëm sa ka rritur aksionet, duke i shtyrë çmimet e nikelit në një nivel më të lartë 11-vjeçar nga frika se eksportet nga prodhuesi kryesor Rusia mund të ndërpriten. Çmimet e litiumit gjithashtu janë rritur, më shumë se dyfishuar që nga fundi i vitit, pasi oferta nuk ishte në rritje të kërkesës.
Rusia prodhon rreth 7% të nikelit të minuar në botë. Është gjithashtu një ofrues i madh i aluminit dhe paladiumit.
Rritja e çmimeve të automjeteve elektrike – e shënuar nga rritjet gjatë vitit të kaluar nga Tesla dhe startup-i Rivian Automotive (RIVN.O) – ka rëndësi sepse konsumatorët e zakonshëm nuk do të paguajnë një çmim masiv për një teknologji që shumë nuk e përqafojnë ende plotësisht.
EV-ja mesatare e shitur për pothuajse 63,000 dollarë në janar në Shtetet e Bashkuara, rreth 35% më e lartë se mesatarja e përgjithshme e industrisë për të gjitha automjetet prej pak më shumë se 46,000 dollarë, sipas firmës kërkimore Cox Automotive.
Burimi: Reuters