Çdo janar, Apple lëshon shumën totale të parave që zhvilluesit e App Store kanë fituar që nga viti 2008, një pikë e të dhënave që lejon analistët dhe investitorët e Apple të marrin një ide se sa para fiton App Store.
Zbulimi i këtij viti sugjeron se rritja e App Store e Apple ka shënuar rënie.
Të martën, Apple tha se ka paguar 320 miliardë dollarë për zhvilluesit, nga 260 miliardë dollarë që ishte vitin e kaluar, një rritje prej 60 miliardë dollarësh. Zhvilluesit marrin midis 70% dhe 85% të shitjeve bruto, në varësi të nëse kualifikohen për normën e reduktuar të Apple.
Nëse të gjithë zhvilluesit i paguanin Apple një ulje prej 30%, App Store i Apple fitoi më shumë se 85 miliardë dollarë në vitin 2022, bazuar në një analizë të CNBC. Nëse komisionet e Apple do të ishin të gjitha 15%, bruto e vlerësuar e App Store do të ishte më e ulët, rreth 70 miliardë dollarë.
Është e njëjta sasi shitjesh siç sugjeroi Apple me pikën e saj të të dhënave vitin e kaluar, kur kompania tha se u kishte paguar zhvilluesve 60 miliardë dollarë në 2021.
Ky është një vlerësim i përafërt që mund të ndryshojë sepse është e paqartë se sa zhvillues paguajnë uljen më të ulët prej 15%, kundrejt uljes prej 30%, dhe sepse statistikat që ndan Apple janë të rrumbullakosura.
Përpjekjet për të ekstrapoluar madhësinë e biznesit të App Store nga fitimet e zhvilluesve janë të pasakta, tha Apple, sepse komisioni varion nga 15% në 30%, dhe shumica dërrmuese e zhvilluesve paguajnë komisionin më të ulët sipas Programit të Biznesit të Vogël të App Store që jep një ulje më e ulët për prodhuesit e aplikacioneve që fitojnë nën 1 milion dollarë në vit.
Apple tha në publikimin e tij se 2022 ishte një vit “rekord” për App Store dhe zbuloi 900 milionë abonime, nga 745 milionë abonime në vitin 2021. Statistikat e Apple përfshijnë këdo që abonohet në një shërbim përmes dyqanit të aplikacioneve të Apple, jo vetëm shërbimet e tij të palës së parë si Apple TV+ dhe Music.
Por pika e të dhënave të së martës nënvizon se rritja e App Store u ngadalësua vitin e kaluar, gjë që është e rëndësishme për investitorët sepse App Store është një pjesë kryesore e biznesit të shërbimeve të Apple dhe është një motor fitimi për kompaninë.
Biznesi i shërbimeve të Apple u rrit në vitin fiskal 2022 në 78.1 miliardë dollarë, një rritje prej 14%. Por ky ishte një ngadalësim i ndjeshëm nga norma e rritjes prej 27% që divizioni postoi në vitin fiskal 2021.
Apple po përballet me krahasime të vështira me rritjen e përdorimit dhe shitjeve të aplikacioneve 2021 dhe 2020, pasi njerëzit blenë lojëra dhe softuer ndërsa po largoheshin nga pandemia Covid. Apple po përballet gjithashtu me pasigurinë e konsumatorëve në të gjithë botën pasi normat e interesit rriten dhe ekonomistët shqetësohen për një recesion të mundshëm.
Analisti i Morgan Stanley Erik Woodring ka ndjekur ngadalësimin e rritjes së App Store. Të ardhurat neto të App Store u ulën për gjashtë muaj rresht nga qershori në nëntor, sipas të dhënave të tij, përpara se të rriteshin përsëri në dhjetor.
Woodring shkroi në një shënim këtë muaj se shitjet e aplikacioneve do të rriten në 2023 sepse krahasimet nga viti në vit do të jenë më të lehta dhe pasi disa rritje të çmimeve të aplikacioneve në tregjet ndërkombëtare në fund të vitit të kaluar do të fillojnë të përfitojnë nga Apple.
“Ndërsa rritja e App Store mbetet afër niveleve të saj më të ulëta në histori dhe ne e pranojmë se konsumatori global mbetet i sfiduar, ne jemi të inkurajuar të shohim që trajektorja e rritjes të vazhdojë të përmirësohet pas përfundimit në shtator”, shkroi Woodring.
Burimi: CNBC