Krijuesit në YouTube nuk kanë nevojë për qindra mijëra subscribers për të filluar të fitojnë para.
Për të filluar të fitoni para drejtpërdrejt nga YouTube, një krijues duhet të jetë anëtar i Programit të Partneritetit të YouTube. Për të aplikuar, krijuesit duhet të kenë të paktën 1000 subscribers dhe 4000 orë shikime vitin e kaluar. Pasi të pranohen, krijuesit mund të fillojnë të fitojnë para nga kanalet e tyre përmes reklamave të filtruara përmes programit AdSense të Google, subscriptions dhe anëtarësimeve në kanal.
Përveç Programit të Partnerit, krijuesit mund të kualifikohen gjithashtu për të marrë një bonus midis 100 dhe 10,000 dollarë në muaj për postimin e videove në formë të shkurtër nga një fond i shkurtër prej 100 milionë dollarësh.
Nga këto rrjedha të të ardhurave, mënyra më e zakonshme se si krijuesit fitojnë para nga YouTube është përmes reklamave të vendosura në Google.
Për shembull, Jen Lauren, e cila është një nano influencuese me rreth 5,000 abonentë në YouTube, i tha Insider se në muajin e fundit kanali i saj fitoi 213 dollarë nga reklamat.
Disa krijues kanë strategji specifike për të hyrë në Programin e Partnerëve dhe për të fituar sa më shumë para nga videot.
Amanda Wan, e cila ka 8,500 abonentë në YouTube, tha për Insider se ajo filmoi video më të gjata, nga 10 deri në 15 minuta, për të ndihmuar në arritjen e orëve të kërkuara të shikimit. Wan jeton në Kanada dhe ajo filmon video për jetën e saj si studente. Dhe krijuesja e YouTube, Shelby Church (1.6 milionë abonentë) i tha Insider se asaj i pëlqen të përfshijë katër reklama në një video të vetme që është mbi 10 minuta e cila ndihmon në rritjen e të ardhurave të saj mujore.
Disa nga llojet e ndryshme të reklamave që mund të përfshini në videon tuaj në YouTube janë:
- Display ads shfaqen në anën e sipërme të djathtë të videos suaj, mbi listën e sugjerimeve të videos.
- Overlay ads (reklamat e mbivendosura) shfaqen si një banderolë brenda pjesës së poshtme të videos tuaj.
- Bumper ads janë reklama që nuk mund të kapërcehen që duhet të shikohen nga një shikues përpara videos suaj. Këto reklama zgjasin 6 sekonda ose më pak.
- Sponsored cards (kartat e sponsorizuara) shfaqin përmbajtje përkatëse video në anën e djathtë të videos.
- Mid-roll ads (reklamat në mes të filmit) mund të vendosen në video mbi 10 minuta. Ato mund të jenë reklama të kapërcyeshme dhe të pa kapërcyeshme. Një krijues mund të vendosë nëse dëshiron që reklamat në mes të filmit të gjenerohen automatikisht nga YouTube apo të vendosen manualisht.
Sapo këto reklama të fillojnë të fitojnë para, krijuesi merr një çek me postë nga YouTube pasi të kenë fituar të paktën 100 dollarë.
“Unë mendoj se paga ime e parë ishte 124 dollarë,” tha Zoe Pritchard, e cila ka 23,000 abonentë. “Isha shumë e emocionuar. Shkova dhe bleva një dritë unazë me të.”
Përveç reklamave të vendosura nga Google, disa nano ndikues po fitojnë gjithashtu para nga marrëveshjet e drejtpërdrejta të sponsorizimit me markat. Lauren ndau paketën e medias me 3 faqe që e ndihmoi të arrinte marrëveshjen e saj të parë të markës. Ajo tarifon rreth 350 dollarë për një sponsorizim në Instagram (një postim në feed) ose sponsorizim në YouTube (përmendje e markës), dhe ai çmim ndryshon në varësi të fushës së punës, tha ajo.
Krijuesit që fitojnë para në YouTube duhet gjithashtu të kenë parasysh se do t’u duhet të paguajnë taksa për çdo të ardhur që ata bëjnë drejtpërdrejt nga platforma.
Pra, sa para fitojnë krijuesit në YouTube?
Për çdo 1000 shikime reklamash, reklamuesit paguajnë një tarifë të caktuar në YouTube (CPM). YouTube më pas merr 45% dhe krijuesi merr pjesën tjetër. Metrika qendrore e fitimit të parave të YouTube quhet të ardhurat për milje (RPM), e cila tregon se sa të ardhura fiton një krijues për çdo 1000 shikime.
Disa tema, si financat personale ose kriptomonedha, mund të rrisin normën e reklamave të një krijuesi duke tërhequr një audiencë fitimprurëse.
Burimi: Insider