Snap Inc, pronari i aplikacionit për mesazhe me fotografi Snapchat, po paraqet një tipar të ri që ndihmon personalitete të shquara të Snapchat të fitojnë para dhe gjithashtu po zhvillon syze të reja të realitetit të shtuar.
Kompania me bazë në Santa Monica, California tha të enjten se do të prezantojë një version të ri të syzeve të saj Spectacles, i pari që do të shfaqë realitetin e shtuar, si pjesë e një shtytjeje për të krijuar mënyra për përdoruesit të ndërveprojnë me mjedisin e tyre.
Planet, të njoftuara në Samitin vjetor të Partnerëve të Snap për zhvilluesit e aplikacioneve dhe partnerët e markave, kanë për qëllim të ndihmojnë kompaninë të konkurrojë për më shumë përdorim në një peizazh të mbushur me media sociale, pasi konkurrentët si YouTube, Instagram dhe TikTok lëshojnë karakteristika të reja për krijuesit e përmbajtjes në gjykatë.
Snap ka paguar 1 milion dollarë në ditë kolektivisht për përdoruesit që postojnë video me forma të shkurtra në funksionin e tij të quajtur Spotlight që kur e nxori në nëntor. Një zëdhënëse e Snap tha të enjten se kompania nuk do të angazhohet më për të paguar 1 milion dollarë në ditë, dhe në vend të kësaj do të paguajë “miliona në muaj”.
Ndryshimi i pagesave vjen ndërsa Snap dhe platformat e tjera të mediave sociale kërkojnë mënyra për të ndërtuar karakteristika më të qëndrueshme për të ndihmuar “influencers” për të fituar para, të tilla si dhurata dhe këshilla nga fansat.
Krijuesit e videove në qendër të vëmendjes kanë fituar më shumë se 130 milion dollarë që nga nëntori, tha Snap.
Kompania tha se do të prezantojë një veçori të kamerës të quajtur Screenshop, e cila, për shembull, do t’i lejojë përdoruesit të marrin një foto të një veshje që shohin dhe më pas të marrin rekomandime të rrobave nga markat për të rikrijuar pamjen.
Versioni i ri i syzeve Spectacles nuk do të shitet në publik. Ato u drejtohen artistëve dhe zhvilluesve që duan të ndërtojnë përvoja të realitetit të shtuar në Snapchat.
Burimi: Business Of Fashion