“Squid Game”, lançimi më i madh origjinal i Netflix Inc (NFLX.O), vlerësohet të jetë me vlerë gati 900 milion dollarë për gjigantin e transmetimit, njoftoi Bloomberg News vonë të shtunën, duke cituar shifrat nga një dokument i brendshëm i Netflix.
Trileri me nëntë episode, në të cilin konkurrentët me para të gatshme luajnë lojëra të fëmijërisë me pasoja vdekjeprurëse në një përpjekje për të fituar 45.6 miliardë von (38.58 milion dollarë), u bë një hit ndërkombëtar pasi filloi muajin e kaluar.
Në krahasim me vlerën e saj neto të vlerësuar, shfaqja kushtoi vetëm 21.4 milion dollarë për t’u prodhuar, tha Bloomberg.
Sipas raportit, rreth 132 milion panë të paktën dy minuta të serialit në 23 ditët e para, duke thyer me lehtësi rekordin e vendosur nga drama e kostumeve në Mbretërinë e Bashkuar “Bridgerton”, e cila u transmetua nga 82 milion llogari në 28 ditët e para të saj.
Netflix kishte njoftuar më herët se shfaqja kishte grumbulluar 111 milionë fansa, por Bloomberg tha se ato shifra bazoheshin në të dhëna pak më të vjetra.
Lexo: I refuzuar nga studiot për 10 vite, Squid Game është tani seriali #1 në 90 shtete
Los Gatos, Netflix me qendër në Kaliforni vlerësoi se 89% e njerëzve që filluan serialin panë më shumë se një episod, dhe 66% e shikuesve përfunduan shikimin e serialit në 23 ditët e para.
Seriali është gjithashtu drama e parë koreane që rrëmbeu vendin e parë në Netflix në Shtetet e Bashkuara, dhe madje ka ngjallur interes në mesin e njerëzve për të mësuar gjuhën koreane.
Shfaqja madje ka tërhequr komente pozitive nga themeluesi i Amazon Inc (AMZN.O) Jeff Bezos. Miliarderi e quajti veprën “mbresëlënëse dhe frymëzuese”. Shërbimi i transmetimit të Amazon Prime Video konkurron me Netflix.
Burimi: Reuters