Gjigandi i kafesë Starbucks thuhet se po shqyrton largimin nga Facebook për “komentet negative/të pandjeshme, të lidhura me gjuhën e urrejtjes” që merr në postimet e tij rreth çështjeve të drejtësisë sociale.
BuzzFeed News raporton se zhgënjimi me komente të tilla ka arritur në një pikë që mund të heqë faqen e tij. Raporti bazohet në diskutime të brendshme të para nga shitësi, i shkruar nga punonjësit e Facebook, të cilët menaxhojnë marrëdhëniet e platformës me kompaninë më të madhe në botë të kafesë.
“Starbucks është në proces të vlerësimit të pranisë së tyre organike në FB, dhe nëse ata duhet të vazhdojnë të kenë një prani në platformë,“-shkroi një punonjës i Facebook. “Në çdo kohë që ata postojnë (organikisht) në lidhje me çështjet sociale ose punën e tyre të misionit dhe vlerave (p.sh. BLM, LGBTQ, qëndrueshmëria/ndryshimi i klimës, etj.) ata janë të mbingarkuar me komente negative/të pandjeshme, të gjuhës së urrejtjes në postimet e tyre.”
I njëjti punonjës tha se ekipi i kompanisë së kafesë përgjegjës për menaxhimin e komunitetit ka luftuar për të moderuar komentet e urrejtjes dhe nuk mund t’i çaktivizojë ato.
Sikur Starbucks të largohej nga platforma, nuk do të ishte kompania e parë që e bëri këtë, por do të ishte më e madhja. Elon Musk hoqi faqet e SpaceX dhe Tesla në 2018, si pjesë e një fushate në “#DeleteFacebook” gjatë skandalit të Cambridge Analytica në lidhje me privatësinë në internet dhe mbledhjen e të dhënave. Të dy kompanitë e mbajtën praninë e tyre në Instagram, e cila është në pronësi të Facebook, por nuk janë kthyer në platformën kryesore.
Në vitin 2020, Starbucks u bashkua me qindra kompani të tjera në fushatën “Stop Urrejtjes për Fitimin” që i bëri ata të pushonin reklamat në Facebook për të kërkuar një qëndrim më të ashpër kundër përmbajtjes urrejtëse dhe raciste.
Zëdhënësja e Starbucks, Sanja Gould nuk do të konfirmonte nëse kompania po mendonte të hiqte faqen e saj në Facebook, por i tha Buzzfeed në një deklaratë se korporata e kafesë qëndron “kundër gjuhës së urrejtjes”. “Ndërsa disa ndryshime janë zbatuar, ne besojmë se mund të bëhet më shumë për të krijuar komunitete mikpritëse dhe gjithëpërfshirëse në internet,”-tha ajo në lidhje me Facebook. “Ne punojmë në bashkëpunim me të gjitha kompanitë me të cilat bëjmë biznes për të siguruar që çdo reklamë e bërë në emrin tonë të jetë në përputhje me standardet tona të markës.”
Zëdhënësja e Facebook Dani Lever i tha BuzzFeed se Facebook ofron “mjete për të kufizuar këtë përmbajtje nga shfaqja në faqet e partnerëve, duke përfshirë mënyra për markat për të kontrolluar ata që mund të komentojnë në postimet e tyre”. Ajo shtoi: “Ekipet tona punojnë me klientët tanë në të gjithë botën për çështje të ndryshme dhe siç tregon ky post ne po punojmë me ta për të shmangur urrejtjen nga faqet e tyre.“
Burimi: The Independent