Makinat elektrike do të jenë më të lira për t’u ndërtuar sesa automjetet e karburanteve fosile në të gjithë Europën brenda gjashtë viteve dhe mund të përfaqësojnë 100 përqind të shitjeve të reja deri në vitin 2035, sipas një studimi të botuar të hënën.
Prodhuesit e makinave janë zhvendosur në masë në modelet elektrike dhe hibride në mënyrë që të sjellin emetimet mesatare të flotës nën një kufi të Bashkimit Europian prej 95 gramë dioksid karboni për kilometër, ose ndryshe të përballen me ndëshkime të rënda.
Studimi nga Bloomberg New Energy Finance zbuloi se sedanet elektrike dhe automjetet e shërbimeve sportive do të jenë aq të lira për t’u ndërtuar sa automjetet me djegie nga 2026.
Makinat e vogla do të duhet të presin deri në vitin 2027 për t’u përputhur me koston e modeleve të karburanteve fosile, sipas studimit, i cili u porosit nga Transporti dhe Mjedisi, një grup europian i fushatës së transportit të pastër.
Furgonët e lehtë elektrik do të jenë më pak të kushtueshëm se modelet me naftë që nga 2025, dhe furgonët e rëndë elektrikë nga 2026.
“EV do të jetë një realitet për të gjithë blerësit e rinj brenda gjashtë viteve,”-tha Julia Poliscanova, drejtoreshë e lartë për automjete dhe lëvizshmëri elektronike në Transport dhe Mjedis, në një deklaratë.
“Ata do të jenë më të lirë se motorët me djegie për të gjithë, duke filluar nga dikush me një furgon në Berlin, te familja që jeton në fshatin rumun,” tha Poliscanova.
Një rënie në koston e baterive dhe përdorimi i linjave të prodhimit të dedikuara për të bërë automjete elektrike do t’i bëjë ato më të lira për t’u blerë, mesatarisht, edhe para subvencioneve, sipas studimit.
Një sedan elektrik, i cili kushton gati 40,000 euro (49,000 dollarë) para-taksimi në vitin 2020, pritet të shitet me të njëjtin çmim si një model me djegie – rreth 20,000 euro – në 2026, tregoi studimi.
Makinat elektrike do të përfaqësojnë 50 përqind të shitjeve të reja deri në 2030 dhe 85 përqind deri në 2035 nëse politikat mbesin të njëjta. Por ato mund të arrijnë 100 përqind deri në 2035 “nëse ligjvënësit rrisin caqet e CO2 të automjeteve dhe politikat e tjera për të stimuluar tregun, siç është një hapje më e shpejtë e pikave të karikimit”,-tha OJQ-ja.
Burimi: AFP