Në një bashkëpunim të titanëve të teknologjisë, Facebook dhe Spotify punuan së bashku për të krijuar një “mini-player” të Spotify në aplikacionin e gjigandit për të lejuar përdoruesit të dëgjojnë muzikë dhe podcast direkt brenda aplikacioneve të Facebook për pajisjet mobile.
Karakteristika ka filluar të hënën (24 prill) në 27 tregje, të disponueshme për aplikacionin Facebook në iOS dhe Android. Facebook njoftoi marrëveshjen me Spotify javën e kaluar – një projekt i quajtur me kod “Boombox” – si pjesë e strategjisë së tij më të madhe për të përqafuar audion sociale. Facebook po ndërton veçmas lojtarin e vet të podkastit dhe veçoritë e zbulimit të podcastit në aplikacionin Facebook.
Kur klikoni në një këngë Spotify ose episod podcast të shpërndarë në Facebook, mini-lojtari i ri vazhdon të riprodhojë audion edhe nëse vazhdoni të lëvizni poshtë në News në Facebook. Ai ulet në fund të ekranit, duke ju lejuar të bëni pauzë ose të shkarkoni mini-player-in. Përdoruesit gjithashtu mund të luajnë këngë përmes përvojës së mini-player Spotify përmes postimeve të verifikuara të artistëve, si dhe video të ngarkuara nga përdoruesit në Facebook që përmbajnë muzikë të liçensuar.
Kushtet tregtare të marrëveshjes midis dy kompanive nuk po zbulohen. Të dy Spotify dhe Facebook presin që integrimi të sjellë ngritje në rritje në kohën e kaluar duke përdorur shërbimet e tyre përkatëse.
Fillimisht, “mini-player”-i Spotify për Facebook është në dispozicion në 27 vende: SH.B.A., Kanada, Brazil, Meksikë, Argjentinë, Bolivi, Kili, Kolumbi, Kosta Rika, Republika Dominikane, Ekuador, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nikaragua, Panama , Paraguai, Peruja, Uruguaji, Indonezia, Izraeli, Japonia, Malajzia, Tailanda, Australia, Zelanda e Re dhe Afrika e Jugut. Kompanitë thanë se tipari do të vijë në tregje shtesë në muajin e ardhshëm.
Burimi: Variety