Prodhuesi gjerman i makinave Volkswagen dhe divizioni i tij Elli hynë në bursën e energjisë EPEX Spot me një sistem të palëvizshëm dhe një platformë dixhitale të tregtimit të energjisë elektrike. Projekti pilot u lançua me 28 sisteme baterish dhe 34 e-up, modulet e qelizave. Volkswagen Group u bë kompania e parë e automobilave që filloi tregtimin në tregun gjerman të energjisë elektrike të bursës më të madhe të energjisë në Evropë, EPEX Spot.
Baza për tregtimin e energjisë elektrike është një sistem ruajtjeje stacionare i bërë nga e-up! bateritë dhe një platformë e re dixhitale e tregtimit të energjisë elektrike e drejtuar nga marka Elli e makinave. Projekti pilot synon të ankorojë kapacitetet në rritje të magazinimit të makinave elektrike dhe baterive në sistemin energjetik dhe të japë një kontribut të rëndësishëm në tranzicionin e energjisë.
Elli kërkon të pozicionohet në tregun e fleksibilitetit të baterive
“Ne jemi tashmë ofruesi më i madh i shërbimeve të lëvizshmërisë në Evropë në fushën e karikimit dhe energjisë. Ne duam ta zgjerojmë më tej këtë pozicion udhëheqës dhe ta zhvillojmë Elli në një kompani tregtare lider për fleksibilitetin e baterive. Tregtimi i energjisë elektrike është një moment historik i madh në këtë rrugë. Objektivi ynë afatgjatë është i qartë: Ne duam t’u japim klientëve tanë një avantazh për sa i përket çmimeve të energjisë elektrike dhe në të njëjtën kohë të zhvillojmë modele të reja biznesi me të ardhura të larta që do të forcojnë Elli në afat të gjatë, “tha Giovanni Palazzo, CEO i ELLI.
Më 1 korrik ai u bë gjithashtu nënkryetar i lartë përgjegjës për biznesin global të karikimit dhe energjisë të Grupit Volkswagen.
Baza është një platformë inteligjente për tregtimin, kontrollin dhe optimizimin e baterive. Ofertat mund të vendosen automatikisht në bursë nëpërmjet platformës. Rezultatet e tregtimit përkthehen në një orar dhe bateria ngarkohet ose shkarkohet automatikisht, shpjegoi Volkswagen.
Energjia elektrike blihet gjatë periudhave me çmime të ulëta (me një tendencë drejt një përqindjeje të lartë të burimeve të rinovueshme) dhe shitet gjatë periudhave me çmime të larta (me një tendencë drejt një pjese të ulët të burimeve të rinovueshme). Magazinimi i palëvizshëm i baterisë përdor 28 sisteme baterish dhe 34 e-up! modulet e qelizave.
Elli po heton mundësitë dhe shkallëzueshmërinë e sistemeve të ruajtjes në shkallë të gjerë së bashku me kompaninë e baterive PowerCo. Në të ardhmen, flota në rritje e e-makinave mund të integrohet gjithashtu në rrjetin e energjisë përmes Vehicle-2-Home dhe Vehicle-2-Grid dhe të shërbejë si një bankë e lëvizshme energjie, sipas kompanisë.
Divizioni ofron gjithashtu zgjidhje energjitike. Tre muaj më parë tha se arriti në gjysmë milioni pika karikimi të automjeteve elektrike në Bashkimin Evropian.
Përkthyer dhe përshtatur nga Balkan Green Energy News për Probizz.al