Volvo po teston një sistem të ri për rikarikimin e makinave elektrike me valë për të vlerësuar qëndrueshmërinë e teknologjisë për modelet e ardhshme.
Testet përfshijnë një flotë makinash Volvo XC40 Recharge me aftësi karikimi me valë, të cilat po përdoren si taksi në Gothenburg, Suedi. Volvo tha për Autocar se gjashtë makina janë përfshirë në provë, me plane për t’u zgjeruar në një periudhë prej tre vjetësh.
Për të karikuar me valë, makinat e përputhshme parkojnë mbi një bllok karikimi që është futur në sipërfaqen e rrugës. Karikimi fillon automatikisht pasi makina të jetë vendosur siç duhet, kështu që shoferët nuk kanë nevojë të largohen nga makina.
Volvo pretendon se shpejtësia e karikimit është më shumë se 40 kW, që është pothuajse aq e shpejtë sa një karikues i shpejtë me tel 50 kW dhe katër herë më i shpejtë se një karikues AC me tel 11 kW. Firma thotë se kjo është e mjaftueshme për afro 100 kilometra rreze në 30 minuta.
Makinat XC40 Recharge në provë pritet të udhëtojnë 100,000 km në vit dhe të përdoren për më shumë se 12 orë në ditë.
Volvo po vlerëson potencialin e teknologjisë së karikimit me valë për makinat elektrike të ardhshme. Megjithëse po shikon gjithashtu teknologji të tjera të karikimit, Volvo e përshkroi karikimin me valë si “emocionuese”.
Goteborgu, shtëpia e selisë së Volvo-s, aktualisht po drejton një sërë projektesh për kërkimin dhe zhvillimin e teknologjive të qëndrueshme. Qyteti përdor zona të dedikuara për testet, të njohura si Zona e Qytetit të Gjelbër të Goteborgut.
“Gothenburg Green City Zone na lejon të provojmë teknologji të reja emocionuese në një mjedis real dhe t’i vlerësojmë ato me kalimin e kohës për një prezantim më të gjerë të mundshëm në të ardhmen,” tha Mats Moberg, kreu i kërkimit dhe zhvillimit të Volvo. “Testimi i teknologjive të reja të karikimit së bashku me partnerë të zgjedhur është një mënyrë e mirë për të vlerësuar opsionet alternative të karikimit për makinat tona të ardhshme.”
Zona synon transportin pa emetim deri në vitin 2030. Volvo tha: “Përdorimi i një qyteti të vërtetë si një terren testimi do t’i mundësojë kompanisë të përshpejtojë zhvillimin e teknologjive dhe shërbimeve në fushat e elektrifikimit, lëvizshmërisë së përbashkët, drejtimit autonom, lidhjes dhe sigurisë.”
Burimi: Autocar