Drejtori ekzekutiv i Volvo Cars i tha CNBC se kalimi i prodhuesit të automjeteve në automjete elektrike është arsyeja pas listimit të tij të planifikuar në bursën Nasdaq të Stokholmit.
Kompania dëshiron të mbledhë 25 miliardë Korona suedeze, ose 2.9 miliardë dollarë, përmes ofertës publike fillestare, e cila do të jetë një nga më të mëdhatë në Evropë këtë vit.
Në një intervistë me Julianna Tatelbaum të CNBC të hënën, Hakan Samuelsson u pyet pse kompania po bëhej publike tani.
“Ne kemi një interes shumë të madh nga investitorët për të investuar në kompanitë EV, ju e shihni atë në rritje gjatë gjithë kohës,” tha ai. “Ne kemi thënë se viti 2030 është data jonë e përfundimit për motorin [ICE] [motori me djegie të brendshme] dhe ne natyrisht duam ta sigurojmë atë transformim.”
Samuelsson shpjegoi se kalimi te automjetet elektrike nuk ishte “falas”.
“Kjo është arsyeja pse ne tani po flasim për [emisionin] parësor të aksioneve të reja në rreth 3 miliardë dollarë amerikanë… Dhe kjo është me të vërtetë të kesh burimet financiare për të siguruar këtë transformim në pesë, gjashtë vitet e ardhshme.”-shtoi ai.
Në mars, Volvo Cars – me seli në Suedi, por në pronësi të Grupit Zhejiang Geely Holding të Kinës – tha se kishte në plan të bëhej një “kompani makinash plotësisht elektrike” deri në vitin 2030.
“Nuk ka të ardhme afatgjatë për makinat me motor me djegie të brendshme,” tha Henrik Green, shefi i teknologjisë së Volvo Cars, në atë kohë. “Ne jemi të përkushtuar të bëhemi një prodhues makinash vetëm elektrike dhe kalimi duhet të ndodhë deri në vitin 2030.”
Volvo Cars është një nga një numër i prodhuesve të automjeteve që kërkojnë të bëjnë kalimin në automjete plotësisht elektrike. Në korrik, Daimler i Gjermanisë tha se marka e saj Mercedes-Benz “do të ishte gati për të punuar plotësisht elektrike në fund të dekadës, aty ku kushtet e tregut e lejojnë”.
Në shkurt, Ford tha se e gjithë sfera e automjeteve të tij të pasagjerëve në Evropë do të ishte “e aftë për emetime zero, krejtësisht elektrike ose hibride plug-in” deri në mesin e vitit 2026, me një ofertë “krejtësisht elektrike” deri në vitin 2030.
Ky tranzicion vjen pasi ekonomitë kryesore gjithashtu planifikojnë të largohen nga motori me djegie të brendshme.
Mbretëria e Bashkuar, për shembull, dëshiron të zhvillojë një sektor të transportit zero-zero deri në vitin 2050, duke ndaluar shitjen e makinave dhe furgonëve të rinj me naftë dhe benzinë deri në vitin 2030. Ajo do të kërkojë, që nga viti 2035, të gjitha makinat dhe furgonët e rinj të kenë zero emetime të gypave.
Komisioni Evropian, krahu ekzekutiv i BE-së, po synon një ulje 100% të emetimeve të CO2 nga makinat dhe furgonët deri në vitin 2035.
Të gjitha ndryshimet e mësipërme po ndodhin ndërsa prodhuesit global të makinave vazhdojnë të luftojnë ndikimin e një mungese globale të gjysmëpërçuesve.
Të martën, shifrat e publikuara nga Shoqëria e Prodhuesve dhe Tregtarëve të Motorëve treguan se 215,312 makina u regjistruan në Mbretërinë e Bashkuar gjatë shtatorit 2021. Kjo përfaqëson një rënie prej 34.4% në krahasim me të njëjtin muaj në 2020, me SMMT duke e përshkruar atë si “më të dobëtin” shtator që nga viti 1998.”
Në një deklaratë, organi i industrisë tha se “mungesa e vazhdueshme e gjysmëpërçuesve” kishte ndikuar në disponueshmërinë e automjeteve.
SMMT gjithashtu vuri në dukje, megjithatë, se “shtatori ishte muaji më i mirë ndonjëherë për marrjen e automjeteve të reja elektrike (BEV).”
“Me një pjesë tregu prej 15.2%, 32,721 BEV u bashkuan me rrugën në muaj, duke reflektuar gamën e gjerë të modeleve tani në dispozicion dhe oreksin e konsumatorit në rritje,” tha SMMT. Makina më e shitur për tregun britanik në shtator 2021 ishte Tesla Model 3.
Lexo edhe: Dërgesat e automjeteve Tesla arritën një rekord tjetër në TM3, tejkalon vlerësimet e analistëve
Burimi: CNBC