I gjithë marketingu shkakton emocione ose me vetëdije ose pa vetëdije. Neuromarketing është shkenca e shfrytëzimit të këtyre emocioneve për të arritur rezultatet maksimale të mundshme në fushatat e marketingut.
Le të marrim Frito-Lay, për shembull. Në vitin 2009, ata përdorën neuromarketingun për të zbuluar ndjenjat e grave për të ngrënit e ushqimit dhe ndjenjën e fajit dhe lançuan një markë tërësisht të ripunuar për ushqimet e tyre të ndërgjegjshme për kalori. Përpjekja ishte një sukses i madh.
Për fat të mirë, ju nuk keni nevojë për një buxhet shumë miliardë dollarësh për të filluar menjëherë përdorimin e taktikave të neuromarketingut në fushatat tuaja të marketingut. Këtu janë katër taktika neuromarketing-u që mund të filloni t’i përdorni menjëherë.
- Personalizimi: “Efekti i festës së koktejit”
Njerëzit duan të dëgjojnë emrat e tyre. Është tingulli më i ëmbël për veshët tanë, duke e bërë atë një mjet të fuqishëm marketingu për t’i bërë të tjerët t’i kushtojnë vëmendje asaj që po thoni.
Kur mendja dëgjon emrin e vet, ajo emocionohet dhe fillon të dëgjojë. Ky quhet gjithashtu “efekti i festës së koktejit” – kur dëgjoni emrin tuaj në një koktej, mund të filtroni bisedat e tjera dhe të përqendroheni në atë në mënyrë specifike.
Josh King Madrid, sipërmarrës, bëri një eksperiment neuromarketing me reklama të paguara duke përdorur automatizimin e chatbot-it në Instagram për një nga fushatat e tij të marketingut të NFT Magazine. Chatbot kërkoi emrin e përdoruesit së bashku me informacionin e kontaktit të tij në fillim të bisedës. Kjo i lejoi të konfiguronte DM të automatizuara ditore, mesazhe me tekst dhe ndjekje me email që gjithmonë i drejtoheshin personalisht secilit drejtues me emrin e tyre.
Ndryshe nga një shpërthim mesazhi anonim, personalizimi krijon ndjenjën e komunikimit 1:1, duke krijuar kështu në thelb një ndërveprim më kuptimplotë me drejtuesit tuaj. Sa më kuptimplotë të jetë një ndërveprim, aq më shumë ka të ngjarë që drejtimi juaj të qëndrojë më gjatë dhe t’i kushtojë vëmendje çdo gjëje për të cilën po flisni.
- Paraliza e vendimit
Hulumtimet tregojnë se ofrimi i shumë zgjedhjeve mund t’i bëjë njerëzit të marrin vendime që janë kundër interesave të tyre më të mira.
Megjithëse ofrimi i një gamë të gjerë zgjedhjesh ndonjëherë mund të rezultojë në më shumë konvertime, njerëzit do të ndihen më pak të kënaqur me atë që kanë zgjedhur nëse u jepet shumë për të zgjedhur. Faktori i rëndësishëm për t’u marrë parasysh këtu është “burimi i shpejtë” kundrejt vlerës afatgjatë.
E gjithë kjo vjen nën titullin e vlerës së jetës së një klienti. Klientët që janë të kënaqur me blerjen e tyre të parë do të kenë më shumë gjasa të blejnë përsëri nga ju.
Këtu janë disa statistika kryesore:
- Mundësia e një shitjeje te një klient i ri është midis 5% dhe 20% ndërsa gjasat për një shitje tek një klient ekzistues mund të jenë deri në 70%.
- Klientët që kthehen shpenzojnë 67% më shumë se klientët e rinj.
- Harvard Business Review raportoi se “rritja e normave të mbajtjes së klientëve me 5% rrit fitimet me 25% në 95%.
Ofrimi i shumë zgjedhjeve mund të paralizojë aftësinë e një klienti potencial për të bërë një zgjedhje të kënaqshme dhe kështu në fund të fundit çon në pakënaqësi të klientit. Kjo rrit shkallën e largimit – përqindjen e klientëve që ndalojnë së bleri nga ju – dhe në këtë mënyrë rrit kostot afatgjatë të marketingut sepse vazhdimisht do t’ju duhet të sillni blerës të rinj në vend që t’u shisni atyre ekzistues.
Në fushatat e mediave sociale, përqendrohuni në një ose vetëm disa zgjedhje për fushatë dhe drejtojini ato tek blerësit e mundshëm përpara se të ndërroni ingranazhet dhe të ofroni zgjedhje të tjera. Konsumatorët do të ndihen më të kënaqur me blerjet e tyre dhe do të kenë më shumë gjasa të qëndrojnë me markën tuaj.
- Efekti Zeigarnik
Efekti Zeigarnik është një fenomen psikologjik ku detyrat e ndërprera kanë më shumë gjasa të kujtohen sesa ato të përfunduara.
Shtimi i një strategjie të ndërprerjes së modelit në fushatat tuaja të marketingut në chatbot është një mjet jashtëzakonisht i fuqishëm. Një mënyrë për të zbatuar këtë strategji është duke projektuar të gjithë chatbot-et biseduese për të imituar sjelljen e shtypjes njerëzore. Përgjigjet e robotëve kanë vonesa kohore që janë unike për secilin drejtues dhe ndryshojnë në varësi të mënyrës se si drejtuesit ndërveprojnë me robotin në kohë reale.
Kjo do të thotë që pasi një drejtues dërgon një mesazh në llogarinë tuaj, chatbot-i nuk përgjigjet me një përgjigje të menjëhershme. Roboti do të presë derisa kryesuesi të jetë rikthyer në lëvizjen nëpër feed-et e tyre të mediave sociale, ose madje ta ketë mbyllur plotësisht aplikacionin dhe vetëm atëherë ai i përgjigjet mesazhit.
Synimi nuk është që të përfundojmë ndërveprimet sa më shpejt të jetë e mundur. Qëllimi është të krijojnë ndërveprime dhe përvoja që ata do të mbajnë mend. Si bëhet kjo? Chatbot dërgon një DM në kohë të përsosur që ndërpret modelin e drejtuesit, duke tërhequr vëmendjen e tyre dhe duke i kthyer në bisedën e tij në Instagram – ku kryesuesi mbetet pa një hap tjetër në procesin e mendimit, prandaj bëhet shumë i sugjerueshëm për kopjen e përgjigjes së chatbot. Josh King Madrid ka qenë në gjendje të marrë norma të hapura 97% vazhdimisht për katër vjet me këtë strategji. Efekti Zeigarnik është një nga mashtrimet më me ndikim të neuromarketingut që mund të përdorni sot.
- Mbajeni të thjeshtë
Termi teknik për këtë është “rrjedhshmëri njohëse” dhe është zbulimi se njerëzit preferojnë gjëra që janë “të lehta për t’u menduar”.
Një nga provat më të qarta për këtë është miratimi masiv i platformave dhe faqeve të internetit që janë të lehta për t’u kuptuar:
- Twitter: Ju shkruani një mesazh dhe klikoni dërgoni.
- Google: Ka një kuti në të gjithë faqen. Ju shkruani atë dhe klikoni “Kërko”.
- Platforma të tilla si Robinhood, Acorns dhe eToro janë ngritur sepse më në fund e bëjnë investimin të thjeshtë.
Truri “ngushtohet” përballë kompleksitetit. Në fushatat tuaja të marketingut në mediat sociale, bëni ofertat tuaja të thjeshta në mënyrë që mendjet e njerëzve të mos ndjejnë nevojën për t’u mbrojtur kundër kompleksitetit.
Burimi: Entrepreneur