Punësimi është diçka për të cilën shumë themelues nuk duan të mendojnë, dhe si rezultat, shumë biznese janë reaguese, sesa proaktive, kur bëhet fjalë për plotësimin e vendeve vakante. Kur një punonjës jep njoftim, kompanitë zakonisht postojnë reklama për pozicionin, kërkojnë një grup kandidatësh të përshtatshëm, mbajnë intervista dhe më në fund bëjnë një ofertë.
Ndërsa kjo është “mënyra se si është bërë gjithmonë”, interneti në përgjithësi dhe media sociale në veçanti kanë ndryshuar në mënyrë drastike mënyrën se si njerëzit rekrutohen dhe punësohen. Ja pse të qenit në një gjendje “gjithmonë punësimi” funksionon mirë këto ditë dhe si mund të ndryshoni praktikat tuaja të rekrutimit dhe rrjetëzimit për ta bërë më të lehtë.
Asnjëherë nuk e dini se kë do të gjeni
Keni takuar ndonjëherë një person në një udhëtim pune ose në një ekspozitë tregtare dhe të keni menduar, “Sikur të kisha dikë të tillë në kompaninë time?” Por, ata jetonin një mijë kilometra larg zyrës suaj. Kjo distancë dikur ishte një prishje e marrëveshjes. Jo më. Në ditët e sotme ndoshta nuk ka asgjë që ju ndalon të bëni një punësim në distancë.
Nëse nuk keni një vend pune të lirë të menjëhershme, shtrëngoni dorën e tyre, shkëmbeni kartat e biznesit dhe mbani kontakte. Ka njerëz që mund t’i shtojnë vlerë të jashtëzakonshme biznesit tuaj dhe nëse ndodh që takoni dikë me aftësitë që kërkoni, mbani informacionin e tyre. Ata mund të përshtaten mirë në muajt apo edhe vitet në vijim.
Asnjëherë nuk e dini se kur dikush në kompaninë tuaj do të largohet
Një gjë që njerëzit shpesh anashkalojnë është ndikimi kur anëtarët kryesorë të ekipit largohen papritur ose nuk mund të vijnë në punë për një periudhë të gjatë kohore. Në fuqinë punëtore të sotme që ndryshon me shpejtësi, dikush gjithmonë largohet për mundësi të tjera ose edhe pensionohet herët. Dhe, gjërat më pak të parashikueshme si sëmundjet familjare ose tragjeditë e papritura mund të bëjnë që një person tek i cili mbështeteni shumë të marrë pushim.
Zëvendësimi i kujtesës institucionale nuk është i lehtë. Përvoja e akumuluar dhe njohuritë për proceset, produktet dhe njerëzit e organizatës suaj janë të paçmueshme. Rrjetëzimi me njerëz që kanë përvojë që mund të jetë vendimtare për kompaninë tuaj ju jep një emergjencë rezervë. Krijoni një numër kandidatësh të mundshëm që mund të kontaktohen në rast se humbni një punonjës kyç për ndonjë arsye. Ju madje mund të dëshironi të punësoni disa nga ato gjatë rrugës për pozicione të ndryshme, në mënyrë që ata të jenë tashmë në bord dhe të gatshëm për të trajtuar detyra të tjera nëse është e nevojshme.
Rrjetëzimi reklamon biznesin tuaj
Fuqia e rrjetëzimit është një nga ato gjëra që e ndihmon kompaninë tuaj në mënyra të mëdha dhe të vogla dhe nuk mund të dëmtojë kurrë. Kur jeni duke krijuar rrjete dhe duke takuar njerëz, ju vazhdimisht po u flisni njerëzve për kompaninë tuaj, ndërsa ata po flasin për aftësitë e tyre me ju.
Kjo është e dobishme sepse ju lejon të bëni disa verifikime bazë pa kufizimet e një procesi zyrtar interviste. Asnjëherë nuk e dini se çfarë idesh mund të kenë të tjerët për ju gjatë këtij shkëmbimi informacioni në formë të lirë. Dhe, nëse përfundoni duke punësuar dikë, ai do të vijë me një nivel më të lartë njohurish për kompaninë tuaj.
Rrjetëzimi nuk duhet të bëhet më ballë për ballë. Shumica e konferencave në këtë pikë ende bëhen të paktën pjesërisht virtualisht përmes platformave si Zoom. Gjithashtu, faqet e mediave sociale si LinkedIn kanë rritur me të vërtetë aftësinë e një organizate për të njohur talentin. Më shumë se thjesht një rezyme online, LinkedIn është gjithashtu një platformë sociale që mban gjurmët e kontakteve, si dhe kontaktet e kontakteve. Është gjithashtu një platformë botimi në internet që ju lejon të lexoni dhe të jepni komente mbi idetë e njerëzve. Një punëdhënës tani mund të fitojë më shumë informacion se kurrë për kandidatët e mundshëm përpara se të fillojë komunikimi i parë zyrtar.
Është mirë të takosh njerëz të rinj dhe të bësh një hap prapa nga puna
Për ekstrovertët mes nesh, një nga gjërat që i bën të tolerueshme udhëtimet e vazhdueshme të biznesit, shfaqjet tregtare dhe konferencat është njohja me njerëz të rinj. Formati i këtyre ngjarjeve mund të jetë në thelb i njëjtë nga njëri në tjetrin, por njerëzit ndryshojnë gjithmonë. Takimi dhe njohja me klientët, shitësit dhe konkurrentët tuaj në një nivel personal mund t’ju japë perspektiva magjepsëse për njerëzit që mund t’i keni njohur më parë vetëm nëpërmjet një emaili ose telefonate konferencë.
Jeta në rrugë ose në aeroplan është interesante dhe nuk e dini kurrë se kë do të takoni ose çfarë do të mësoni.
Udhëtimi ajror sigurisht që mund të plaket. Por, fatmirësisht, njerëzit nuk e bëjnë kurrë. Ai person që ulet pranë jush në terminalin e aeroportit mund të jetë thjesht një anëtar i ardhshëm i ekipit.
Burimi: Entrepreneur