Bitcoin mund të jetë kriptomonedha më e vlefshme për momentin, por konsumatorët dhe bizneset janë duke u mbështetur në tokena të tjerë digjitalë për blerje, sipas një prej përpunuesve më të mëdhenj të pagesave të kriptove në botë.
Përdorimi i Bitcoin si një formë pagese ra në 65 për qind në 2021 nga 92 për qind në 2020, tha kompania BitPay për Bloomberg.
Ndërkohë, altcoins (monedha të ndryshme nga Bitcoin që përfshijnë Ethereum), monedhat stabile dhe memecoins përbënin tokenët kryesore të blerjes së BitPay.
Ether përbënte 15 për qind të totalit. Stablecoins, ku çmimi është i lidhur me paratë e letrës si dollari përbënin 13 për qind dhe Dogecoin, Shiba Inu dhe Litecoin përbënin 3 për qind në total.
Pse altcoins janë në rritje?
Ka disa arsye pse altcoin janë përdorur më shumë për të bërë pagesa.
Së pari, tregjet e kriptove kanë qenë shumë të paqëndrueshme që nga fillimi i nëntorit. Çmimi i Bitcoin u rrit me 60 për qind vitin e kaluar dhe në mes të paparashikueshmërisë, shumë investitorë e mbajnë kripto-n, duke e parë atë si një investim afatgjatë në vend që ta tregtojnë apo shpenzojnë atë.
Duke pasur parasysh paqëndrueshmërinë e çmimeve të Bitcoin, analistët thonë se monedhat e qëndrueshme janë parë si një bast më i sigurt për tregtimin.
Sa i përket memecoins, shefi ekzekutiv i Tesla-s, Elon Musk ka reklamuar Dogecoin mbi Bitcoin, kryesisht për arsye mjedisore pasi harxhon më pak energji sesa minierat e Bitcoin.
Të premten, Musk tha se Doge mund të përdoret për të blerë mallrat e kompanisë.
Për çfarë i shpenzuan njerëzit kripto-tokenet e tyre?
BitPay tha se kur investitorët e kriptos shpenzuan tokenat e tyre, shumë blenë mallra luksoze si ora, makina, varka, bizhuteri, madje edhe ar, gjë që ka ardhur si befasi pasi shumë e shohin potencialisht Bitcoin duke u bërë malli i ngjashëm me arin e shekullit të 21-të.
BitPay i ndihmon kompanitë të pranojnë pagesa me kriptomonedha dhe e ka bërë këtë që nga viti 2011, kur pak kompani pranuan monedha digjitale. Tani, kompania thotë se përpunon rreth 66,000 transaksione kripto në muaj.
Më shumë kompani të zakonshme si PayPal dhe kompani fintech dhe portofol po hyjnë në hapësirën e pagesave të kriptove.
“Kjo hapësirë është ende shumë e re,” i tha Bloomberg shefi ekzekutiv i BitPay Stephen Pair.
“Shumë nga kjo ka të bëjë me atë që ne mendojmë për kohën. Në dy vitet e ardhshme ne ka të ngjarë të shohim një rritje shumë të konsiderueshme.”
Burimi: Euronews