Instagram më në fund po depërton në botën e çuditshme të gjerë të NFT-ve. Meta fillimisht njoftoi planet për të krijuar një treg NFT në Instagram në mars të 2022. Nuk është çudi, kjo çoi në muaj spekulimesh. Tani, Mark Zuckerberg konfirmoi më 9 maj se platforma e mediave sociale më në fund do të fillojë testimin e NFT-ve në Instagram këtë javë.
Në një video të postuar në llogaritë e Zuckerberg në Facebook dhe Instagram, patriarku i mediave sociale shihet duke biseduar me sipërmarrësin dhe influencuesin e shquar të NFT Tom Bilyeu për “koleksionet digjitale” që vijnë në Instagram. “Këtë javë ne po fillojmë të testojmë koleksionet digjitale në Instagram në mënyrë që krijuesit dhe koleksionistët të mund të shfaqin NFT-të e tyre në profilin e tyre,” shkroi Zuckerberg në mbishkrimin e postimit të tij. “Funksionalitet i ngjashëm do të vijë së shpejti në Facebook, së bashku me NFT-të e realitetit të shtuar në Instagram Stories nëpërmjet Spark AR, në mënyrë që të mund të vendosni artin dixhital në hapësirat fizike,” tha ai në video.
Çfarë do të thotë e gjithë kjo? Shkurtimisht, së shpejti, përdoruesit e Instagram do të jenë në gjendje të shfaqin NFT-të përmes profileve të tyre në përpjekjet e vazhdueshme të Metës për të zgjeruar mundësitë e vetë-shprehjes në mediat sociale dhe metaverset.
Në një email të dërguar në nft tani, Christine Pai, një përfaqësuese e komunikimit të Meta, konfirmoi se nuk do të ketë tarifa të lidhura me postimin ose shpërndarjen e një koleksioni digjital në Instagram. Ajo gjithashtu shtjelloi se si do të funksionojnë koleksionet digjitale në Instagram.
Si fillim, krijuesit dhe koleksionistët në një grup testimi do të jenë në gjendje të postojnë NFT që ata kanë krijuar ose zotërojnë duke lidhur kuletat digjitale të palëve të treta në aplikacion. Kuletat e pajtueshme aktualisht përfshijnë Rainbow, MetaMask dhe Trust Wallet. Mbështetja për Coinbase, Dapper dhe Phantom do të vijë së shpejti. Blockchains që mbështeten në fillim përfshijnë Ethereum dhe Polygon. Flow dhe Solana do të shtohen më tej në rrugë. Kjo qasje me shumë zinxhirë me siguri do të tërheqë një shumëllojshmëri të gjerë të entuziastësh të NFT për të përdorur mjetet e ardhshme NFT të Instagramit, ndoshta edhe ata që shqetësohen për implikimet mjedisore të NFT-ve, pasi disa zinxhirë kanë kosto shumë më të ulëta energjie sesa Ethereum.
NFT-të e shfaqura në aplikacion do të marrin gjithashtu një trajtim vizual të veçantë ‘shimmer’ dhe si krijuesi ashtu edhe pronari i NFT-së do t’i atribuohen përmbajtjes.
Materialet e shtypit të dërguara nga ekipi i komunikimit të Metës ofruan gjithashtu disa njohuri se si do të duken veçoritë NFT të Instagramit.
Në video, Zuckerberg tregoi pse Meta po hynte në NFT, duke pohuar se kompania dëshiron të ndihmojë krijuesit të fitojnë para. “Mendoj se një pjesë e madhe e asaj që duhet të bëjmë është me të vërtetë të mbështetemi në të gjitha mënyrat e ndryshme që krijuesit mund të fitojnë para. Pra, disa prej tyre do të jenë gjëra të tilla si mbështetja e tregtisë, pjesë e saj do të jenë NFT-të dhe pronësia rreth kësaj. Një pjesë e saj do të jetë për ta bërë me të vërtetë të lehtë për njerëzit që të paguajnë për gjërat,” tha ai.
Ai përfundoi duke vënë në dukje se NFT-të janë unike në atë që po ndihmojnë në krijimin e një lloji të ri të ekonomisë krijuese për artistët. “Unë mendoj se sa më shumë mjete të ndryshme të kenë krijuesit për të fituar para, aq më shumë do të jenë në gjendje të bëjnë punën e tyre dhe të punësojnë njerëz për t’iu bashkuar ekipit të tyre, për të krijuar edhe më shumë raste përdorimi. Dhe kjo do t’i çojë të gjitha këto platforma përpara,” tha ai.