Mungesa e çipave dhe kriza e zinxhirit të furnizimit po ndikojnë më shumë sesa thjesht në rritjen e çmimeve të automjeteve – ato gjithashtu po ndikojnë në cilësi.
JD Power publikoi këtë javë Studimin e saj Fillestar të Cilësisë për makinat e vitit 2022, në të cilin zbuloi se cilësia e automjeteve të reja ka rënë me 11 përqind nga viti në vit, rënia më e madhe e regjistruar ndonjëherë nga grupi.
Veçanërisht prodhuesit e automjeteve elektrike po tregojnë rënie të mëdha në cilësi, ku Polestar renditet i fundit. Tesla, ndërkohë, renditet e shtata nga fundi, duke vazhduar trendin e prodhimit të dobët.
Në sondazhin e këtij viti, JD Power regjistroi 226 probleme për 100 automjete Tesla. Duke kombinuar të gjitha automjetet elektrike jo-Tesla, anketa thotë se 240 probleme u raportuan për 100 EV, një rënie e lehtë nga 251 vitin e kaluar pasi më shumë modele EV dolën në rrugë.
Anketa bazohet në të dhënat e gjithsej 84,165 pronarëve dhe qiramarrësve të verifikuar të automjeteve të përdorimit personal të regjistruar nga nëntori 2021 deri në shkurt. Përgjigjet nga sondazhet dhanë të dhëna për 33 marka të ndryshme dhe 189 automjete të modeleve të ndryshme.
Software-i mbetet një problem i vazhdueshëm për industrinë e automjeteve, me gjashtë nga 10 çështjet kryesore që lidhen me info-argëtimin. Problemi kryesor ishte një nga veçoritë më të mëdha që njerëzit kërkojnë në makinat e reja: Apple CarPlay dhe Android Auto. CarPlay, në veçanti, përdoret nga gjysma e të gjithë konsumatorëve që morën pjesë në anketë, dhe ata raportojnë më pak probleme se 17 përqind e përdoruesve që përdorin Android Auto.
Anketuesit zbuluan se si CarPlay ashtu edhe Android Auto ishin të vështira për t’u kuptuar dhe përdoruesit po hasin gjithnjë e më shumë vështirësi në funksionimin e lidhjes. Një depërtim më i lartë i CarPlay me valë dhe Android Auto i atribuohet rritjes së problemeve të lidhjes, e cila është rritur nga 4.9 probleme për 100 automjete në 2021 në 5.8 në 2022.
Çuditërisht, sondazhi sugjeron që veçoritë e integruara të njohjes së zërit të prodhuesve po funksionojnë siç synohet, e vetmja kategori që përmirësohet midis të gjitha veçorive të tjera të info-argëtimit si ekrani me prekje, lidhja Bluetooth dhe kamerat e parkimit.
Përveç rënies së cilësisë, raporti liston gjithashtu veçoritë që prodhuesit kanë shkurtuar për të kapur mungesën e çipit: ofrimi i më pak automjeteve me veçori të avancuara të ndihmës për shoferin, sediljet me ngrohje, modulet e ndihmës së parkimit, duke përfshirë vetëm një çelës të vetëm dhe më shumë. Kompanitë si Chevrolet hoqën karikuesit e telefonit me valë dhe veçoritë e ndezjes-ndalimit automatik të kursimit të gazit në disa modele SUV vitin e kaluar, dhe Ford hoqi disa kontrolle të ajrit të kondicionuar nga sediljet e pasme të Explorer SUV.
Fituesit e cilësisë fillestare përfshijnë GM’s Buick për tabelat kryesore të përgjithshme; Prodhuesi i automjeteve fitoi gjithashtu më së shumti çmime duke filluar nga Chevy Malibu deri te Cadillac Escalade. BMW dhe Hyundai fituan respektivisht vendin e dytë dhe të tretë.
Pandemia sigurisht që ka vënë një pengesë në industri, por drejtori i automobilave globale i JD Power, David Amodeo, u befasua që studimi fillestar i cilësisë nuk ishte edhe më i keq. “Prodhuesit e automjeteve vazhdojnë të lançojnë automjete që janë gjithnjë e më komplekse teknologjikisht në një epokë në të cilën ka pasur shumë mungesa të komponentëve kritikë për t’i mbështetur ato,” tha Amodeo në një deklaratë për shtyp.
Burimi: The Verge