“Realisht, ka ndoshta një bandë njerëzish në kompani që nuk duhet të jenë këtu.”
Ky është një tingull i fuqishëm nga Mark Zuckerberg drejtuar punonjësve të Meta dhe Facebook. Ishte pjesë e komenteve më të gjera që Zuckerberg bëri në një seancë të fundit javore për pyetje dhe përgjigje të punonjësve (që u dëgjua dhe u raportua nga Reuters). Zuckerberg njoftoi gjithashtu masa të ashpra për uljen e kostove dhe rritje të presionit ndaj punonjësve për të ekzekutuar, ndërsa kompania përgatitet për periudha të vështira përpara.
“Nëse do të më duhej të vendosja bast, do të thosha se kjo mund të jetë një nga rëniet më të këqija që kemi parë në historinë e fundit”, tha Zuckerberg. “Një pjesë e shpresës sime duke rritur pritshmëritë dhe duke pasur objektiva më agresivë, dhe thjesht duke e rritur pak nxehtësinë, është se mendoj se disa prej jush mund të vendosin që ky vend nuk është për ju, dhe se vetëzgjedhja është OK me mua.”
Në pamje të parë, komentet e Zuckerberg mund të duken si të njëjtat për kursin me një recesion global në horizont. Por në fakt zbulon shenja të një problemi madhor, i cili mund të dëmtojë rëndë perspektivën e Metës për vitet në vijim, domethënë:
Prioriteti i financave afatshkurtra mbi njerëzit është një recetë për katastrofë.
Le të zbërthejmë pse këtyre komenteve u mungon inteligjenca emocionale dhe ndjeshmëria – dhe çfarë mësimesh ju si pronar biznesi mund të merrni prej saj, për të ndihmuar kompaninë tuaj jo vetëm të mbijetojë vitet e ardhshme, por të vendoset për suksesin e ardhshëm.
Lexo: Njerëzit më të suksesshëm kanë këtë lloj inteligjence
Asnjë ndjeshmëri, asnjë siguri psikologjike
Komentet e Zuckerberg vijnë pas një tjetër pjese të rëndësishme të komunikimit të kompanisë, e cila kishte pothuajse të njëjtin ton.
“Më duhet të theksoj se këtu jemi në kohë serioze dhe erërat e kundërta janë të ashpra”, shkroi shefi i produktit të Meta, Chris Cox në një memo të brendshme të shpërndarë te punonjësit e Meta javën e kaluar, dhe që fillimisht u nda nga The Verge.
Për shkak të mjedisit aktual, Cox vazhdoi të thoshte se kompania duhej të “ekzekutonte pa të meta” dhe se drejtuesit e kompanisë duhej të “priorizonin më pamëshirshëm” ndërsa kuptonin se si të “operonin me ekipe më të pakëta dhe më emocionuese”.
Pra, cili është problemi me mesazhin që Zuckerberg dhe drejtuesit e Meta po i dërgojnë kompanisë? Në fund të fundit, ekzekutimi pa të meta dhe prioritizimi i pamëshirshëm janë të këqija të domosdoshme në kohë si kjo, apo jo?
Jo tamam.
Hulumtimet tregojnë se punonjësit lulëzojnë në një mjedis që promovon sigurinë psikologjike, ku njerëzit ndihen të sigurt për të marrë rreziqe dhe për të bërë gabime. Duke “shtuar intensitetin”, siç tha Zuckerberg, kompania shton presionin e panevojshëm dhe e përkeqëson një situatë të keqe.
Më tej, ideja e “prioritetit të pamëshirshëm”, e kombinuar me menaxhimin dhe monitorimin më të rreptë të performancës së punonjësve, i largon njerëzit në vendin e dytë. Ai i jep përparësi përfundimit, duke harruar njerëzit përgjegjës për suksesin e kompanisë. (Këto komente nuk mund të kishin ardhur në një kohë më të keqe, me Sheryl Sandberg, e cila në fakt kishte një reputacion për ndjeshmëri dhe inteligjencë emocionale, së fundi u largua nga kompania.)
Por komentet e Zuck nuk u drejtohen atyre njerëzve, mund të argumentoni. Ata synojnë peshën e vdekur, performuesit e ulët. Njerëzit pa të cilët kompania është më mirë.
Përsëri gabim. Meta nuk mund t’ua dërgojë këtë mesazh punonjësve të nivelit të ulët pa rrezikun e tjetërsimit të më të çmuarve të tij – sepse performanca dhe rrethanat e jetës ndryshojnë.
Edhe punonjësit më të mirë të Metës bëjnë gabime.
Ata sëmuren.
Ata krijojnë familje.
Fëmijët e tyre sëmuren.
Ata humbasin njerëzit e dashur.
Ata bien në depresion.
Me këtë lloj mesazhi, Meta shton presionin ndaj të gjithë njerëzve të saj. Njerëzit të cilët, pasi kanë pasur një muaj të keq, ose javë – apo edhe një ditë të keqe – do të kenë frikë se si i shikon menaxheri i tyre. Ose si do të shkojë vlerësimi i tyre i radhës. Ose sa kohë do të kenë punën e tyre.
Kjo është e kundërta e një mjedisi psikologjikisht të sigurt; është e dëmshme psikologjikisht.
Të punosh nën presion të tillë nuk është e qëndrueshme. Ajo lëndon ekipin tuaj, dëmton kulturën tuaj dhe lëndon kauzën tuaj.
Në të kundërt, kur drejtuesit e kompanive shohin pamjen e madhe, kur i bëjnë punonjësit të ndihen të sigurt, se gabimet janë në rregull – ata punonjës jo vetëm që do të performojnë më mirë në afat të gjatë, ata do të frymëzohen të qëndrojnë besnik ndaj kompanisë.
Por, çka nëse jeni pronar biznesi? Ju gjithashtu shihni se po afrohet recesioni. Ju jeni duke u përpjekur të kuptoni se si të shkurtoni kostot dhe jeni të shqetësuar se disa punonjës nuk e tërheqin peshën e tyre (afatgjatë), gjë që i bën gjërat më keq për ata që përgjithësisht shkëlqejnë.
Çfarë duhet bërë?
Flisni me njerëzit tuaj. Bëni një bisedë të hapur, të sinqertë, transparente – të cilën, pa dyshim, Zuckerberg po përpiqej ta bënte. Por në vend që të komunikoni me një ton të ashpër “kështu është; dilni jashtë nëse nuk ju pëlqen”, përpiquni të komunikoni me ndjeshmëri dhe dhembshuri.
Po, pranoni sfidat; komunikoni strategjinë.
Por bëjeni këtë pa harruar njerëzit.
Bëjeni këtë siç duhet, dhe mund të ulni kostot, të ekzekutoni mirë dhe të ndihmoni biznesin tuaj të mbijetojë në kohë të vështira – por do ta bëni këtë pa i larguar ata që ju kanë ndihmuar të arrini këtu në radhë të parë.
Më e rëndësishmja, ju do të ndërtoni një kulturë të qëndrueshme, emocionalisht inteligjente për të cilën mund të jeni krenarë si ju ashtu edhe punonjësit tuaj.
Burimi: Inc.