Meta, prindi i Facebook, ka nisur një shërbim abonimi, të quajtur Meta Verified, që do t’i lejojë përdoruesit të shtojnë shenjën e lakmuar blu në llogaritë e tyre në Instagram dhe Facebook për deri në 15 dollarë në muaj duke verifikuar identitetin e tyre, tha të dielën shefi ekzekutiv i saj Mark Zuckerberg, duke prekur një kanal të ri të të ardhurave që ka rikthyer sukses të përzier për rivalin e tij më të vogël Twitter.
Shërbimi i abonimit, i cili do të dalë së pari në Zelandën e Re dhe Australi duke filluar nga kjo javë, ka një çmim prej 11,99 dollarë në muaj në ueb ose 14,99 dollarë në iOS të Apple. (Kompania nuk tha se kur planifikon ta bëjë shërbimin të disponueshëm për blerje përmes aplikacioneve të saj Android.) Meta do t’i lejojë përdoruesit të verifikojnë identitetin e tyre duke përdorur kartat e tyre të identitetit të lëshuara nga qeveria. Kompania tha se shërbimi i abonimit do të ofrojë gjithashtu “dukshmëri dhe shtrirje më të madhe”, mbrojtje të përmirësuar kundër sulmeve të imitimit dhe qasje të drejtpërdrejtë në mbështetjen e klientit.
Meta Verified “ka të bëjë me rritjen e autenticitetit dhe sigurisë në të gjitha shërbimet tona”, tha Zuckerberg në një postim në Facebook. Shërbimi i abonimit do të shtrihet në “më shumë vende së shpejti”, tha ai, pa elaboruar për afatin kohor.
Të ardhurat e Meta, e cila ka zgjedhur të mos i tarifojë klientët e saj për shumicën e shërbimeve të saj në më shumë se një dekadë e gjysmë që nga themelimi i saj, kanë marrë një goditje në vitet e fundit pas vendimit të Apple për të prezantuar ndryshime të rrepta të privatësisë në iOS që kufizojnë aftësia e firmës sociale për të gjurmuar aktivitetet e përdoruesve në internet. Firma e udhëhequr nga Zuckerberg, e cila fiton pothuajse të gjitha paratë e saj nga reklamat, tha vitin e kaluar se lëvizja e Apple do t’i kushtonte kompanisë më shumë se 10 miliardë dollarë të ardhura të humbura nga reklamat në vitin 2022.
“Afatgjatë, ne duam të ndërtojmë një ofertë abonimi që është e vlefshme për të gjithë, duke përfshirë krijuesit, bizneset dhe komunitetin tonë në përgjithësi. Si pjesë e këtij vizioni, ne po zhvillojmë kuptimin e distinktivit të verifikuar, në mënyrë që të zgjerojmë aksesin në verifikim dhe më shumë njerëz të mund të besojnë se llogaritë me të cilat ndërveprojnë janë autentike”, shkruan Meta në një postim në blog.
Shërbimet e abonimit po bëhen të njohura në mesin e firmave të mediave sociale.
Njoftimi i së dielës pason platformën sociale Snap që lançoi shërbimin e saj të abonimit vitin e kaluar, përmes të cilit tashmë ka kthyer mbi një milion përdorues në klientë me pagesë, dhe gjithashtu Elon Musk rinovon shërbimin e abonimit të Twitter, Twitter Blue, për të ofruar një sërë veçorish shtesë duke përfshirë shenjë blu. Twitter ka zgjeruar Twitter Blue në mbi një duzinë tregje në muajt e fundit duke përfshirë Indinë dhe Indonezinë. Që nga mesi i janarit, vetëm rreth 180,000 llogari ishin regjistruar në Twitter Blue, sipas The Information.
Burimi: Tech Crunch